6 Eylül 2009

Yakışıklı Metalürjist

Billboardlarda, otobüslerde İstanbul'u turladığı yetmezmiş gibi.. Hey Girl ile yazılı basın dünyasına da adım atan -2 (C.K.) , macerasına ülkemizin en büyük gazetesinde devam ediyor.

"Yeter abi!! Yüzünü görmekten sıkıldık." dedikçe daha da coşan blogumuzun yakışıklı yüzü, badanacısı, minor celebritysi -2 (C.K.)'yi ünlü gazeteci Ayşe Arman'ın tanımlaması ile okumak isteyenler şöyle buyursunlar:

Seksi "-2" fotoları için tıklayınız

ps. "Kendisini görmeden yapamıyorum" diyenler ise bugünün Hürriyet gazetesini veya bu ayın Maison Française dergisini alarak bu isteklerini biraz olsun bastırabilirler.

10 yorum:

-2

seksi yazıyor, ayşe arman yazıyor.. bu post bu ay iyi okuyucu çeker.

çölde gezen

"Geçen yaz müşteri olarak geldiği Limon’da bu yıl serviste çalışıyor. Herkes arkasından, “Şu yakışıklı garsonun adı neydi?” diyor. Metalurji mühendisliği okuyor. Kızlar ona bayılıyor!"

tebrikler abi... artık bir sonraki adım boxer veya fhm'in iç sayfalarında önü açık bir gömlek ve hafif eskimiş bir jean ile görmek. başlıkta ne bilim "kızları nasıl etkiliyor?" veya "yatağa kız atmanın 10 altın sırrı" olabilir. yazıda da metalürjiye atfen "cevher" falan diyip esprinin beli bükülebilir.

ps. yeter amına koyim ne görcem daha diyenler fulya'daki köşküme gelsin yepyeni bir votka aldım içer pes atarız.

Adsız

vay piç vay.

trapano

kangaruluceysins

berthelemy

haşmet babaoğlu da bugün "gümüşlük limon'da günbatımı aahh ah" falan yazmış. bütün ünlüler burdamı lan?(-2 dahil)

Adsız

http://www.milliyet.com.tr/Yazar.aspx?aType=YazarDetay&ArticleID=1135678&Date=06.09.2009&Kategori=cumartesi&b=Bodrumda%20Limonun%20bahcesi

Masamız ile üniversite son sınıf öğrencisi Can Koydemir ve Delicatessen deneyimli Özgür Talay ilgilendi.

şerbetçi

görmeden yapamamyı bir kenera bırakın ben henüz görebilmiş bile değilim gül yüzünü. bir bana mı görünmüyon la sen şerrefsiz?

şerbetçi

yazı yazmayı becerememişim be yuh olsun bana.

-2

tam bir ünlüler akını şeklinde geçti günlerim. döndüğüm vakit bir inceleme yazacağım bazılarına dair. derya baykalcılar size sesleniyorum. hazır olun.

-2

milliyettekini bulan araştırmacı gazetecimizi de tebrik ederim. haberdar değildim ondan.

Herkes Yazıyor  © 2009