10 Eylül 2009

dünya kupası türkiye değildir


a milli takımın oynadığı maçlardan oldum olası zevk almam. zevk alır gibi yaptığım son maç 2002de dünya kupasına hasan şaşın golünde yanımdakilerin aşırı sevinç gösterilerine ayak uydurduk işte. o maçta rüştünün kurtarışlarından daha çok keyif almıştım bu adam fenerli diye( allah onun yüzünü güldürmesin). neyse dün fatih terimin şansı yoktu ve maç berabere bitti. böyle dedim çünkü milli takımın herşeyi şans ama herşeyi. attığı tüm goller şans. neyse dünya kupasında türkiye yok diyebiliriz artık. bu çok da kötü bi durum degil, dünya kupasının gediklisi de degil türkiye. bir arjantin bir italya bir brezilya bir meksika gibi degil, dunyada aaa türkiye yok demezler bence. haziran ayında kızlar türkiye tişörtleriyle dolaşmayacaklar bu sevindirici, futboldan keyif almayan kıl adamlar da maçları takip etmeyecek bu da iyi yani meydan sahiplerine kalıyor yani bizlere. 8.5 yaşında tanıştım dünya kupasıyla, yazlıktaki çim sahada kim varsa gazinoda maç izliyordu hep beraber, kız mız yok, asıl toplar da kızlarla kagıt oynarlar o sıralar. herkes sempati duyduğu takımı tutuyordu. 94de 98de 2002den daha keyifliydi benim için. gerçi ikisinde de boynum bükük ayrıldım, 94 italya, 98 italya meksika arjantin...

şimdi iddaa kuponlarını yatırır, giyerim meksika formamı, açarım tvyi ne maç varsa izlerim, yanında da tuborg(özellikle tuborg dedim efesten turnuva birası olmuyor), dünya kupasının anlamı budur benim için. güzel bir maç olur dışarda izlersin yanında sahadaki oyuncuları bilen adamlarla bu ayrı bi keyif. dünya kupası budur...

4 yorum:

Adsız

kızlar neyse de hırvatistan maçı sonrası zaphod'u türkiye tişörtüyle görmüştüm çok fenaydı.

Suda Balık

milliyetçilikten ölmesem de futbol aşığı da değilim.. türkiye olsa fena olmazdı...

lakin bosna maçında bosna'yı destekledim.. çünkü fatih terim sürekli göt olsun istiyorum. görevinden istifa etmesin...sürekli göt olsun.. "dünya büyükse biz de büyüğüz." zırvası bitsin.

çölde gezen

ya ben de hazır suda balık böyle birşey demişken şunu sorayım;

dünyada veya avrupada böyle turnuvalar öncesi "dünya büyükse biz de büyüğüz" diye kendi çapında gazlama çalışması yapan iddalı ülke var mı? cidden merak ediyorum.

yani bu göstere göstere eziklik değil mi? bence öyle sanki...

trapano

ya hayatım boyunca fatih terimin göt olmasını istedim o beni göt etti ama ben yorulmadım, uefa kupası macerasını hiç anlatmıcam, son avr şamp neydi abi bu kadar bala göte olmazki, şimdi bosna gider maçları kaybeder diye korkuyorum ya

Herkes Yazıyor  © 2009