12 Eylül 2009

tey tey teyy..

Yeni taşındığım evimde, tek halledemediğim konu internetti. Nerdeyse her şeyi hallettim ama internet naklini falan da yapmama rağmen, bilgisayar ekranının sağ alt koşesindeki arka arkaya duran bilgisayarları bir renklendiremedim. TTnetle konuşmalar, bilgisayar bilen insanlara danışmalar,yeni modem alma çabaları...allahım belki de haftada sadece 1saat için kullanabileceğim bir internet için bir ömür uğraşmaya hazır bir savaşçı gibiydim 1buçuk aydır. Ama sorunu hiç kendimde aramadım, hep ya ttnette ya modemde ya bilgisayarda ya da başka insanlarda..Dün gece içkili bir gece sonunda, eve bir kaç kişi ile eve gelindi. Bilgisayarın internetsiz haline bir daha bakıldı ve sorunun benim kabloları yanlış bağlamamdan vuku bulduğu tespit edildi..Bu anlamsız paylaşımın anlamsız ana fikri: Arkadaşlar! Etrafınızı suçlamadan, fevri çıkışlar yapmadan önce sorunu ilk önce kendinizde arayın..Aman yarabbi neler söylüyorum ben, bu kadar yazarı olan, artık postları 100küsürlere ulaşmış bir blogda böyle paylaşımlar da bulunduğum için, yönetimden özür diler,bu yağmurlu günlerde hiçbirimizin vefat etmiş bir yakınının mezarının kaymamış olmasını dilerim..mutlu cumartesiler.

Not: Stajıma başladığım şu günlerde, "trafik cezalarına karşı itiraz dilekçesi" hazırlamakta üstüme yok. (iddialı oldu, biliyorum o yüzden siz yine de bu konuya ilişkin soru sormayın.)

6 yorum:

çölde gezen

ya sanırım ben bu posttan yanlış çıkarım yaptım.

bana göre postun ana fikri; baktınız işler ters gidiyor, ortada sorun var atın 2 kadeh, rahatlayın.

trapano

müthiş önemli bir post bence, hatta postların en iyisi süper yararlı bir post çünkü

2gün önce postacı elime trafik cezası oldugunu söylerek bir tebligat mektubu verdi, yanlışlık olmalı dedim, postacı EDSler iyi oldu dedi udssuıajgısad çocugu neyse, cezalar 2000 yılına ait benim olmadıgımı kanıtlamam için ruhsat fotokopisi bilmem dilekçe falan yazmam gerekiyormuş, dilekçede ne diyecem ben 2000yılında fen lisesi sınavına girerken edirne gişelerine kaçak giriş yapmış olamam mı diyecem.

bu postu girdiysen dilekçeyi de yazarsın

Suda Balık

Evet blogumuz 100 postu geçmiş olabilir..ancak bu blogun en güzel yanı hala bir amacı olmayışı.

Şahsen görmüyorum seni uzun süredir. Hiçbir işe yaramadıysa buna yaradı. Güncelledim kendimi.

-2

ben de içkili bir gece sonunda eve bikaç kişi ile gidildiğini öğrendim mesela.. evet gerçekten çok yararlı bence de.. yazmaya devam.

öylesine

@trapano
araştıracağım bu konuyu. gerekli bilgilere ulaştıktan sonra size geri döneceğim sayın trapano.

trapano

teşekkür ederiz, stajla ilgili bir sorununuz olursaa kesin yardımcı oluruz

Herkes Yazıyor  © 2009