24 Eylül 2009

Öyle ya da Böyle - 16.9.9

Blogumuzun en güzel alışkanlığı "öyle ya da böyle" ile bir postta daha hep birlikteyiz. Geçen haftanın programını "henüz" upload edebildiğim için hepinizden özür diliyorum. İçinizi rahatlatacak ise söyleyeyim: Bu bir hafta içerisinde öyle şeyler duydum ki... Duyduklarım sorumluluklarımın bilincine varmamı sağladı.

"Bir musibet bin nasihattan iyi" derlerdi bana zaten hep... ama anamın karnında edindiğim ukalalığım benim gözlerimi kör etmiş. Gerçekleri görememişim.

Büyük büyük büyük dedem "Ne yaparsan yap... insanların elinden alışkanlıklarını alma" derdi hep. Ne kadar doğru dermiş... Sigaraya, alkole başlayan mı dersin... aidiyet duygusunu kaybettiği için bunalıma girip evde huzur bırakmayan mı...

Neyseki zaman iletişim çağı... 82 ülkeden fanatikleri olan blogumuzun kitlelerde yarattığı bu yıkım haberini hemen alabildim ve gerekeni yaptım. Buyrun...müptelası olduğunuz kalite... 192 kbps

Öyle Ya Da Böyle / 16.9.9

ps. Görev bilinci ile yanıp tutuşurken haftanın güzelini unuttum mu sandınız siz?
Saf olmayın... hiç unutur muyum bu kadar alışkanlıktan bahsettikten sonra.
Unutmak şöyle dursun...hareketlendirdim bile..
Gülün eğlenin gönlünüzce... her şey geçti...bitti.



fern: (i.) eğreltiotu, aşk merdiveni, füjer (bkz: seslisozluk.com)

3 yorum:

-2

yüklemeye çalışıyorum ancak olmuyor. bir süre daha böyle sürerse gerçekten heyecanlanmaya başlayacağım. lütfen çaresine bakılsın..

trapano

saygıyla andığım büyük büyük büyük dedeni anlamamışsın sen. insanlara karışma, onları rahatsız edecek hareketlerde bulunma, onları çıldırtma, gün olur blog kurarsınız kirletme demek istemiş. sen ne anlamışsın.

neyse az kaldı az...

Suda Balık

@-2
Sorun programda mı?
İnmiyor mu? Varsa bir sorun halledelim.

Herkes Yazıyor  © 2009