19 Eylül 2009

Al Hadi Al..

Sıcak yaz günlerinden boktan sonbahar havalarına girer gibi yapıp durduğumuz şu günlerde, anladığım kadarıyla hiçbir blog yazarının hayatında ilgi çekici şeyler gerçekleşmiyor. Yani şahsen, bende durum bu. Evde otur otur akşamı et. Yazacak şey de çıkmıyor nitekim. Yunanistan'a kanser bir maç sonunda yenildik ama o maçın da tamamını izlemedim zaten, sonuca dayalı maç yorumu yapmak da istemiyorum. Neyse, bütün bu amaçsızlığımın derinliklerinden size bir link yolluyorum.

LİNK

Kötü bir espri gibi görünen bu hareketimden sonra belirtmek isterim ki, bu link, bünyesinde sizi yaklaşık olarak 15 dk kadar oyalayabilecek bir oyun barındırmakta. Skorum 80 (Edit: 90). Ötesini göremedim. Deneyin, görün.

3 yorum:

trapano

5.denememde 95yaptım. 100ü gören olursa yine kırarım rekoru...

Suda Balık

derya baykal'lı ünlü değerlendirmeni bekliyoruz.

oyunu daha açmadım...şimdi açıyorum

Suda Balık

Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu:

http://img11.imageshack.us/img11/225/125bj.jpg

Herkes Yazıyor  © 2009