1 Eylül 2009

blog neden yavaşladı dedik


cevap verdiniz; sonuçlara bakarak bir değerlendirme yapalım.

3kişi ben hariç yöneticilerin hatası demiş: öncelikle sağolsunlar, evet gerçekten benim hatam değil. ancak yöneticilerin elinde olmayan hatası olarak düzeltmeliyim. bu muhteşem blogu birlikte kurduk. ancak şu an birlikte değiliz. blogun ihtişamli eski günlerine dönmesi için yöneticilerin ve yönetime yakın isim çölde gezenin peyotede bira içmesi gerekiyor.

3kişi bayan yazarların hatası demiş: bayan yazarların dışarıda insanlara herkesyazıyorda yazarım diye hava atmaktan baska bişey yaptıklarını sanmıyorum. belki oy bile kullanmadılar. söz hakkı verdik kullanmadılar. bilmiyorum onlara referans olup bu mevkilere getirenlere mi sinirlenmeliyim.

3kişi yaz aptallığı demiş: belki de gerçek neden...

1kişi zaphod demis: zaphod hatadır errordur ama genel bir hatadır. blogun yavaşlamasının asıl nedeni değil nedenlerinden biri olabilir. böyle düşünene saygı duymak gerekir.

1kisi kömürün hatası demiş: blogu tasarlarken fikrimizi paylastığımız, çok büyük katkıları olabileceğine inandığımız kömür ne yaptı? hiç! yönetimdeki arkadaşları kömürün yoğun olduğunu söyleseler de bana pek mantıklı gelmiyor. sinema salonlari boş, kriz var, ne bitmez bir film yapıyorsun arkadaşım. iznin yokmu? internete her yerde girebiliyorsun. -2 ye bak işi düşünce herzaman bizlere mail atabiliyor.

kimse yanlış transfer dememiş: doğaldır fenerbahçede oyunculara soralım seneye kim gitmeli diye hepsi bu takımı hakettiklerini söylerler. aragones de iyi hocaydı kan uyuşmadı.

post giriş sayısında bir yavaşlama oldu evet, ancak bizleri bırakmayan okuyucularımıza, anketimize katılan izleyicilerimize, tesadüf eseri blogu ziyaret eden sapık gençlere teşekkür ediyorum ve garanti ediyorum blog toparlanacak! buarada genç sapık arkadaşlarımıza tavsiyem googleda arama yaparken etiketleri iyi seçmeleri...

2 yorum:

çölde gezen

bloğun o ihtişamlı günlerine dönmesi için payıma kaç bira içmek düşerse şerefle ve onurla içerim.

"pipi" postlarım sebebiyle bloğa belki de bir anlamda benim yüzümden düşen sapık gençlere sesleniyorum; tenasülün ne olduğunu bloglardan okuyarak öğrenemezsiniz genç dostlarım. olmaz.

Suda Balık

Yorumun yorumunu yapalım o zaman:

En geç ekim ayından itibaren herkesin takviminin kesişeceği bir gün belirlenerek, Peyote toplantılarına devam edilecektir. Merak edilmesin.

Kimin hatası sorusuna gelince..
Ben "bayan yazarların hatası" dedim. Deyip de bakmadım; istekli bir bayan yazarı bloga kazandırdım. lilapause'a "hoşgeldin" demek istiyorum. Hızlı bir giriş yaptı "tüm bayan yazarlar gibi". Muhakkak devamı gelmeli.

Gönlünüzden geçen sizin olsun desem yeri.

Herkes Yazıyor  © 2009