15 Eylül 2009

Hidayet Türkoğlu

Bunca yıldır ne futbolda ne de basketbolda bu adamın bana yaşattığını yaşatan başka bir Türk olmadı. Sakatlığından ötürü belki İspanya ve Sırbistan maçlarında (özellikle de Sırbistan maçında hücumda çok kötü olmasına rağmen savunmada muhteşemdi.) iyi oynamadı. Genel olarak ne takımın en skoreri ne de rebound kralı olmadı. Ancak bu adam çok farklı birşey yaptı ve yapıyor.

Hayatımda ilk kez milli takımın diğer takımlar tarafından çekinilen bir takım olduğunu bu kadar açık hissediyorum. Elbette ki bunda diğer oyuncuların, Ersan ve Ömer Aşık başta olmak üzere, katkısı tartışılmaz. Ancak bunun ciddi şekilde hissetmemi sağlayan Hido'dur. Evet ilk kez bizim de bir süperstarımız var. Maçta sıçmasına rağmen karşısındakilerin titrediği bir oyuncuya ilk kez sahibiz. Takımın bu kadar iyi olmasını, diğer oyuncuların bu denli öne çıkarak oynamalarını sağlayan, takım oyununa adapte olan, ortaya çıkmaya çalışmadan takımı kontrol eden gerçek bir yıldız.

Beni bilenlerin, bilmeyip de buradaki yazılarımı okuyanların hepsi zaten bilir benim Hido sevgimi. NBA'de iyice parladığında veya final oynadığında değil, en baştan beri sevdiğimi. Amcam yok ama olsaydı Hido kadar sevmezdim. Abim veya kardeşim de yok ama olsaydı eminim ki tercih yapmam gerekse sorun yaşardım. Sanırım bunu en iyi Suda Balık bilir ve Trapano anlar.

Neyse, postun özü;

Teşekkürler Hido. Olmayan amcandan daha fazla seviyorum seni.

NOT: NBA bitti rahatladık diyenler için kabus gibi bir post olmuş olabilir. Bilerek başlıktan olayı belli ettim ki fazla rahatsız olmasınlar.

7 yorum:

Suda Balık

Overrated superstarımıza rütbe yüklemesine başlamışsın yine..

"...savunmada muhteşemdi..."

"Savunmada sırıtmadı" diyelim hepimizin gönlü olsun.

trapano

carlton myers, bodiroga sınıfında kutluayı sayabiliyorduk ama stojakoviç, tony parker, gasol sınfında avrupaya bir isim sayamıyorduk, bugun çölde gezenin dediği gibi sahada hidayet var.

efesteki en son oyun kurucu olarak mulaömeroviçi bilen biri olarak isimleri kontrol etmeden direkt yazdım, yanlış olabilir, doğruysa takdir beklerim ama ahah

Suda Balık

@trapano
İsimler doğru ama cümleyi kuramamışsın. İbrahim Kutluay'ın olduğu cümle içerisinde "Bodiroga" eş anlamlı olarak kullanılmaz.
Anlatım bozukluğu var.

trapano

isimlerle takdir bekledim sadece. yazdıklarımı değerlendir demedim çünkü yazdıklarım dogruydu. bodiroganın oyun stilini begenebilirsin.ibo kariyer bakımından çok geri kalmaz ondan.

Suda Balık

@trapano
"Sınıf" yazınca delirdim ben. Bodiroga ile İbo aynı sınıfta değiller. Karl Malone ile Robert Horry'nin aynı sınıfta olmadıkları gibi..

İsimler hususundaysa takdir beklemekte haklısın. İzlediğin kısımları iyi etüd ettiğin belli. Mulaömeroviç'i 22 sene düşünsem hatırlamazdım.

Suda Balık

Bold "Suda Balık" gözden kaçtı sanılmasın...ama sanırım beni Trapano ile karıştırmışsın. Ben ayrı tayfadan değil aynı tayfadanım.

trapano

adımın her bold yazılışında karı gibi dırdır edip ağlıyorsunuz ya, çölde gezen böyle uygun görmüş... işte haketmediğin şeyleri elde ettiğinde mutlu değil, böyle bir garip olursun.
ben ise trapanoyu bold yazıldığı gördüğümde koltuklarım kabarıyor ve "ooo yeaah" diyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009