27 Eylül 2009

SHC


Spontaneous Human Combustion (SHC). Herhangi bir dış etki olmadan yanan insanların oluştuğurduğu vakalara verilen isim.

Wikipedia'da pek çok açıklaması mevcut. Bunlardan bazıları;

- İnsan vücudunun kuvvetli bir elektrik alan barındırması ve bunun yanında metan gazı gibi yanıcı gazları barındırmasının bir tepkimeye neden olması.

- Bu olaya maruz kalan insanların çoğu yalnız insanlar. Bu kişiler, bu eylem gerçekleşmeden önce, bir trans durumuna geçmekteler ve bu "depresif" insanlar vücutta, hidrojen ile oksijenin açığa çıkmasını sağlayan olan psychosomatic işlemine neden olmakta.

- Aşırı alkol almış bünyelerde, gama ışınları veya yüksek enerjili partiküller, kurbandaki hassas noktalarla birleşerek yanma reaksiyonunu tetiklemektedir. Sonuç, "Puff".

Kanıt olarak verilen fotoğrafların hepsinin siyah beyaz olması da garip bir detay.

5 yorum:

Zaphod

garip ölüm dedin mi yeri rotten.com'dur.
renkli bikaç fotoğraf buldum ama benim dikkatimi hiç yanmayan yumurta topuk kadın ayakkabıları çekti. burdan iz sürmeliyiz bence. metan, ossuruk bahane. o yumurta topukta bi iş var...

Suda Balık

Fotoyu anlamadım ki ben... Yanmış mı bu kadın?? Yoksa hala yanıyor mu?

Keşke bir habercilik başarısı olsa da izlesek...
pulitzer falan versek.

-2

vala çoğu foto bu şekilde. ama bunda bi "hala yanıyorum ey ahali" havası yok değil.

Adsız

kolpa.

öylesine

bana daha çok yastık savaşı sonrası etrafa dağılmış kuş tüyleri havası verdi..o bacaklar dışında tabi..

Herkes Yazıyor  © 2009