28 Eylül 2009

teknolojik cenabetlik

Bu ara garip bir cenabetlik dolanıyor başımda. Akşam herşey normal, çalışır halde yatıyorum, sabah kalktığımda bir çoğu bozulmuş olarak uyanıyorum.

Herşey trapano ve bonsai midilli'nin sahip olduğu ekstra eski telefonları ile alakası olmayan aklı başında, gelişime açık, yetenekli telefonumun bozulması ile başladı. Cengaver telefonum "tek başıma gitmem" diyerek sim kartımı da yanında götürdü. Telefonumun ve rehberimin olmadığı bu dönem de yaşadığımı anlatamam. Hiçkimseyi arayamamak, arayanların kim olduğunu bilememek, eldeki telefonu kullanamamak vs vs. "Çölde Gezen Bey eğer biri sizi ararsa yurt dışındasınız." şeklinde gelen bir mesajın beni ne derece tırstırdığını ve nasıl rahatsız ettiğinden bahsetmiyorum bile.

Telefon şokunun etkileri henüz daha yeni yeni geçerken bu sefer de Fulya'da ki yaşam kompleksim de isyan çıktı ve kompleks ikiye bölündü. Gece yatarken herşeyin normal çalıştığı evde sabah kalktığımda bazı odaların ışıkları yanmıyor ancak prizleri çalışıyordu. Çalışma odam da ise ne ışıklar ne de prizlerden çıt yoktu.

Yaklaşık olarak 1 haftadır falan klozette bir sağa yatma eğilimi de mevcut ancak bunu teknolojik cenabetlik olarak değerlendirmiyorum. Ancak sanırım dev lcd televizyonumdaki dikine gölge çizgiler bu cenebetliğe dahil edilebilir.

Neyse diyerek şimdilik savuşturuyorum bu problemleri ancak eğer iş ps3'üme kadar gelir ve onu rahatsız edecek olurlarsa siker atarım. Buradan paylaşmak istedim.

Not: Bir süredir hem yukarıda belirttiğim teknolojik saçmalıklar hem de çeşitli iş ve seminer çalışmalarımdan ötürü yazılarım ile huzurunuza çıkamadığım ve sizleri mahsun bıraktığım için kusuruma bakmayın. Attığınız tüm maillere sırasıyla cevap vereceğimi belirtirken bana ve sizlerle paylaştıklarıma karşı beslediğiniz bu sevgi ve alaka için de teşekkür ediyorum.

Not2: Lütfen suda balık'ın şaheserlerini legal olarak, kendisinin koyduğu linklerden edinelim. "Ya çölde gezen sen onun abisisin, seni kıramaz, istesen taşşşanı yalatırsın. Bize imzalı resimlerini ve programlarını edinsen." şeklinde maillerle beni rahatsız etmezseniz sevinirim. Dikkat!!!

1 yorum:

-2

"Herşey trapano ve bonsai midilli'nin sahip olduğu ekstra eski telefonları..."

baştan hatalı.. sonrasını da okumadım zaten.

Herkes Yazıyor  © 2009