13 Eylül 2009

alex


suda balık'ın dediği gibi blogun belli bir amacı yok. işte bazen geriye dönüp "ulan dur bakayım neler saçmalamışım" diye bakmak için işe yarar. ama bu postu ne zaman okuyacak olsam bile saçmaladığımı düşünmeyecem. 20 yıl sonra oğlum kral "baba bazen alexi benden daha çok sevdiğini düşünüyorum, nasıldı biriydi bu adam?" gibi bir soruyla geldiğinde "ulan şüphen varsa bak senin için bir şey yazmışmıyım" diyip bu postu okutacam. alexim ya iyiki varsın, iyiki izledim, iyiki fenerbahçeye gelmişsin be! yav bugun ne top oynadın öyle, nasıl topu o köşeye bıraktın koçumsun. kızım olursa oğluna veririm yemin ediyorum kızım istemese bile veririm. kaptanımsın ya, hakeme itiraz edişini seveyim lan! gol sevincini seveyim lan!

2 yorum:

Suda Balık

Çocuğun akıbeti belirsiz.
Ben sosyopat olur diyorum.

trapano

kral olur kral. "çiş" demicek "krrraaal suyu" diyecek.

Herkes Yazıyor  © 2009