1 Eylül 2009

rutin

- Sabah kalk, duş al.

- Dükkana git, kahvaltı et.

- Masaları aç, peçete katla.

- Saati öğlen et, denize git.

- Denize gir, güneşlen.

- Dayanama, bir bira söyle.

- Sıcaktan bunal, tekrar denize gir.

- İkinci birayı iç, ve kumsalı terket.

- Dönüş yolunda dayanama, bi dondurma al.

- 10dk yürü, susa.

- Dükkana ulaş, ulaştığına pişman ol.

- Alt bahçeyi aç, terle.

- Duş al, akşama hazırlan.

- Akşam servisi başlasın, koşmaktan bir hal ol.

- Servis yavaşarken alkole başla.

- Bir votka ile yetineme, ikinciyi iç.

- "Bi biram vardı, gelmedi!" diye barmeni kazıkla, biraya dön.

- Geceyarısı olsun, dükkanı kapamaya başla.

- Kapattıktan sonra eve mi aşağı mı gitmeye karar ver.

- Kitleyle beraber aşağı in.

- Hergün aynı insanlar, neden geliyorum ki buraya diye düşün, ertesi gün yine gel.

- Bülent Üstün anlatsın, sen ve diğerleri dinlesin.

- Uyku düşüncesi aklına girsin, eve dön.

- Yat, uyuyama.

- Oda arkadaşın olan alık ibneyi gırtlağından vurmak iste.

- Sinirlendiğin için uykun kaçsın, uykun kaçtığı için iyice sinirlen.

- Yavaaşşça uykunun hapsine gir.

- Yeni bir sabaha kalk, duş al...


Olayım bu. 1,5 aydır.

8 yorum:

çölde gezen

afferin sana. sürdüğün keyfi birkaç madde ekleyerek kendini acındırma formuna sokmuşsun.

Suda Balık

Postlar ile "önce-sonra" karşılaştırması yapmak mümkün... az kaldı. Getirisi de vardır herhalde.

Yurtdışı seyahati düşündüğüne dair dedikodular duydum seyahatim sırasında???

trapano

@colde gezen
bu adamin isi bu ayda bir degisen rutinini yazipdurur.

@suda balik
eskiden iyi olmayan turkcem buaralar enkaza donustu ahaha antakyada yine istanbuldan geldigimin izleri goruluyor ama abaaooww diyim okadar yani ahaha

-2

evet lan sıkıldım fena.

bi kasıcam bakalım. italyada bir hafta fikirsizce gezmek istiyorum. para ve zaman ve vize konularında sıkıntı yaşamazsam yapacağım.

trapano

4yil boyunca hollandaya gitme hayalleri kurdun, baskalarina ozenip ozenip bizlere anlattin durdun, yine gitmicen belli

-2

ne hollandası birader. bir kere girişimim oldu, onda da planı yaptığım adamlar gitti, ben yaz okulum yüzünden gidemedim. ama tabi evet, bu kesin gideceğim anlamına gelmiyor, yine patlayabilirim. he bi de, bi antakya gezisi vardı, noldu o?

trapano

ramazan diye gelemediniz, dedim zaphoda gel burada ramazan yok dinlemedi; birak ickiyi adam msni bile birakti ramazanda

-2

oruç tutsaymış bari. kuru kuru içki içmemek de neymiş.

Herkes Yazıyor  © 2009