24 Eylül 2009

yeni.

Büyük ihtimalle çoğu insan hissetmiştir bu duyguyu, ama ben uzun zamandır hissetmemiştim..Evet bu yazı, yeni dinlediğim bir grubun bir şarkısı hakkında.Bu grubu daha önceden dinlemiş olup da, "oha nasıl bilmezsin bu grubu" ünlemleri yollamasınlar bana, olabiliyor böyle şeyler. Neyse şarkı, biraz asabi, asabi oluşunun yanında dokunaklı : )terbiyesizce bir asabilik yok bence..Neyse her şarkı,dinlendiği insan kadar duygunun doğmasına sebep olur..Bakalım siz ne hissedeceksiniz ya da daha önceden ne hissettiyseniz, tekrar aklınıza gelecek.Aaa şarkının ne olduğunu söylemedim, archive-fuck u..

8 yorum:

-2

şarkının adını verip gitmek insafsızlıktır.. hiç değilse çok aramadım. fizy de varmış.

öylesine

şarkıyı bulamasaydın bile,saatlerce aramaya değecek bir şarkı :)

Suda Balık

Öyle ya da böyle takipçileri bu şarkıyı "12/01/2009 20:57" tarihinden bu yana bilmekte ve severek dinlemektedir.
Sağolun varolun.

Suda Balık

Bu güzel şarkı artık bir tık uzağınızda...

-2

yöneticilik böyle bişey olsa gerek..

trapano

ben o şarkıyı koymasını bilmiyorum zaten. belki öylesine koymadım? yöneticilik anlayışınız bumu?

öylesine

öylesine

lütfen, bu güzel şarkıyı tartışma konusu yapıp,birbirinizin canını sıkmayın..

Suda Balık

@trapano
Büyük başkan...Yöneticiliğin bir tane tanımı yok!
Neden bir örnek üzerinden sinirlenip kişisel çatışmalara giriyorsun??
Sakin.

Herkes Yazıyor  © 2009