22 Eylül 2009

DEMO

Hayatımın en karmaşık ve hem planlı hem de plansız günlerini geçirirken vazgeçmediğim tek şey PS3'üm oldu. Become a Legend feci şekilde bayınca yeni sezonun beklediğim oyunlarına yönelmeye karar verdim. 3 tane demo denedim ve eski alışkanlıkların devam edeceği izlenimine kapıldım.

FIFA 10


Bu seneki Fifa pekçok kişi tarafından övülünce ve Pes 2009'dan herkes gibi memnun kalmayınca bir deneyeyim dedim. Öncelikle Pes'e bu kadar alışınca Fifa'nın herşeyini çok garipsediğimi belirteyim. Ancak daha sonra alıştım. Baya bir noktayı beğendim aslında. Animasyonlar, skill moves, top sektirebilmek vs vs güzel. Ama yok, ne kadar sabır ve hoşgörü ile yaklaşsam da olmuyor. Yine canım sıkılsa da, küfür de etsem PES PES PES.

NBA LIVE 10

Öncelikle demo tamam anladık da en azından bir maç yapmaya izin ver arkadaş. Sadece Orlando Magic - LA Lakers maçının 2 periyodunun oynanabildiği Nba Live yine olmamış yine olmamış. Bir kere fiziksel modellemeler hiç de iyi değil. Tipler Nba 2k'nın çok ama çok gerisinde. Nba yıldızlarının bir hangarda toplanması ve hepsinin antreman yapması tuşları öğrenmek için faydalı da olsa, maç sırasında tek tuşla Nba 2k'de olandan çok daha fonksiyonel bir taktik sayfasına (oyunculara özel) ulaşılabilse de yine olmamış. Nba 2k10'in bulunamadığı şehirler için bir alternatif olmanın ötesine geçemiyor.

NBA 2K10

En iyisi arkadaş, en iyisi. Oynadığım demo asıl oyuna hazırlık manasında çıkarılmış olan Nba 2k10 Draft Combine'ın demosu. Yani dıdının dıdısı. Ancak heyecanlı a dostlar. Nba Live için
söylediğimi bu demo için de söyleyebilirdim ama dediğim gibi dıdının dıdısı konumunda olunca
demoda sadece tipinizi yaratıp 4. periyodu oynayabiliyorsunuz. Kameranın size odaklı olduğu bu oyun ciddi bir heyecan vaat ediyor. İlgisi olanlar mutlaka edinmeli, edinmeye yardımcı olma sözü verenler bu sözlerini unutmamalı.

2 yorum:

-2

fifa 09'u denedim ben de geçen.. o kadar övdüler diye. ama, ı ıh, olmuyo cidden.

çölde gezen

yalnız ben yavaştan yavaştan fifa10 için söylediklerimi geri alıyor gibiyim. tam olarak değil ama ufukta birşeyler var.

Herkes Yazıyor  © 2009