11 Eylül 2009

İyi Yedik

Yanından geçen herkesin dönüp baktığı o yanarlı dönerli koca tepsinin gelip bizim masamıza konduğu an, hesabın ciddi bir miktar olacağını anlamıştım.. Ama o andan sonra "Abi bana yanağından bi çatal versen yeter" diyemeyeceğimden, olayın tadını almaya baktım. Ki belki de bu nedenden dolayı bana o kadar güzel geldi lagosun tadı.

Gümüşlük'te akşam yemeği yemeden geçirdiğim 2 ayın sonunda, kendime bir kıyak yapmaya karar verip Bodrum merkezde sahilde bulunan restoranlardan birine gittim. Yanında fiyatı yazmayan içki menüleri, denize 1m mesafede konumlanmış masalar, yemek menüsünü getirmeye bile tenezül etmeyen garsonlar zaten gecenin sonunda gelecek hesap hakkında bir fikir sahibi olmamı sağlamıştı. Bu nedenle de, madem girecek, tam girsin diye düşünerek 1 şişe şarap ve tuzda lagos söyleyerek kaderimizi kasiyer arkadaşın ellerine teslim ettik.

Japon turistlik yapıp fotoğrafını çektiğim balığın tadı muhteşem, çoban salata tam olması gerektiği gibi, şarap da tam kıvamında, buz gibi idi... Ve bütün bunların akabinde biz, iki kişi, gelen 219 TL'lik hesabı ödedik ve hayatının her gününü restoranlara para saçarak geçirmeyen her Türk gibi biz de yemekten kalktıktan sonra "Amaan, zaten kırk yılda bir yapıyoruz şöyle birşey.. nolucak" diyerek mekandan uzaklaştık.

Lagos on numara balık.

6 yorum:

trapano

ahaha fiyat fenaymış garsonların kıyafetleri de gelin cebinizi boşaltalım diyor. dün niye sormadım bilmiyorum balık çok kuru olmuyor öyle pişirilince?

Suda Balık

Blog yazarları arasında en çok hesabı ödeme yarışı başladı sanırım..

2 kişi 219 TL...
Allah sonumuzu hayır etsin.

çölde gezen

ne oluyor amına koyim? "bunu yedik" ile başladı "bunu da yedik" "bunu kim yemezki?" gibilerle devam etti vejetaryenlikle doruğa ulaşıp "iyi yedik" ile şimdilik son buldu. napıyonuz hacılar?

@trapano
balık kuru olmaz hatta mis gibi olur. yemediysen mutlaka yemen lazım.

@suda balık
sorun para değil balığım. ben tek başıma da yerim 200 tl'yi. ama bu yönetim kadrosu sanırım bir tek sana koklatmıyor selim makinadan alınan sponsorluk gelirlerinden. baksana hergün cayır cayır maşallah. (ee zaphod sen ne yedin?)

-2

@çölde gezen
zaphod üsküdarda iftar çadırında.

tekrar @çölde gezen
gözlemlerimizi paylaşıyoruz mına koyim.

çölde gezen

@-2
paylaşın amına koyim. paylaşmayın mı dedik? ne güzel işte. ben oluşan ortam açısından söyledim onları yoksa sizin gözlem paylaşmanıza haşa ne lafım olabilir ki?

trapano

o değil de cüveyni mezun oldu işi bitti gitti bıraktı blogu, tam profesyonel, kullandı attı

Herkes Yazıyor  © 2009