11 Eylül 2009

Öyle ya da böyle - 26.8.9 / 9.9.9

















Birkaç haftadır sesim soluğum çıkmadığı için rahatlayanlar; "Gitti galiba.. Çıkabiliriz artık" diyenler var aranızda.. Biliyorum.

"Müzik aşığı", "Öyle Ya Da Böyle fanatiği", Herkes Yazıyor tutkunları merak etmesin. Acımasız eleştirilere, bitmek bilmeyen aşağılamalara rağmen hiçbir yere gitmedim ve gitmeye de niyetim yok. Bu yola baş koyduğumda her türlü duruma hazırlamıştım zaten kendimi..artık ego falan hak getire.

Bu meydan okumadan tahmin edebileceğiniz üzere benim gayet içime sinen; biri anonslu biri anonssuz son iki programı kaliteden ödün vermeksizin (192 kbps) paylaşmaya karar verdim sizinle:

Öyle Ya Da Böyle / 26 Ağustos 2009
Öyle Ya Da Böyle / 9 Eylül 2009

Aslında lafı uzatmaya hiç gerek yok. En güzel söylemi Metro-Goldwyn-Mayer "motto" diye bellemiş çoktan: "Ars gratia artis" demiş. Sanırım onun izinde gitmek lazım bu postta yoksa bir yere bağlamam mümkün olmayacak.*

*Haftanın güzel kızı; Inglourous Basterds hatrına Lea Seydoux olsun dedim..
Oyumu ise her şeye rağmen şemsiye taşımayanlara veriyorum.

8 yorum:

trapano

madem öyle ben de sen bu postları girdikçe aynı şeyi yapacam

programın da haftanın güzeli seçtigin kız da bir boka benzemiyor... allahın ezik patlak gözlü kızını bir tek sen begeniyorsun, bunu googleda aratan sapık yoktur ahah

çölde gezen

yemin ediyorum senin gibi yüzsüz ve midesiz adam görmedim suda balık.

neden bu zorlama? neden bu kendini gösterme çabası? daha fazla küçülme.... git...

trapano

peki program?

Suda Balık

@trapano
Uzak dur kızdan!!! Manipüle etme. Kendi fikrini oluşturmak üzere.

berthelemy

@trapano
hakkaten kızı abartıyorlar. bunları şerbetçiye de anlatmak lazım suda balıkla ikisi ilah yaptı kızı. türk kızları tanrıça kalır bunun yanında.

programa gelirsek, biraz daha mainstream olmalı. fazla underground.

Suda Balık

@berthelemy
Ben bu kıza 2 senedir aşığım. Beğenilir beğenilmez umrumda değil. Yaşı yaşıma uygun. Evleneceğim.

Underground yorumunu ise övgü olarak aldım ben.

trapano

@berthelemy
mühendislik fakültesine erasmusla dişi eşek getirsen "vuu gözleri çok güzel" derler ya bunlarınki de bu hesap... kız yabancı beyaz tenli vuuu

@suda balık
bu kızla evlenirsen düğününe gelirim ama oynamam

şerbetçi

bu kızın neresini abartıyoruz bre zevksizler. adımınızı denk alın. arkandayım suda balığım. evlenirseniz düğününüzde çiftetelli oynarım.söz.

@suda balık
şu şarkıyı neden koydun lan buraya habire açıp dinlemem gerekiyor. lakin bir boklar oluyor açılmıyor blog krize girececeğim. iyisimi indireyim falan durumum ciddileşmeden.ne de olsa filestube var demi.

hemen yeri gelmişken filestube a kötü diyen gafiller büyük hata ediyorsunuz.

Herkes Yazıyor  © 2009