9 Eylül 2009

TEK EKSİK DE TAMAMLANDI

Hayır hayır Google Translate'den bahsetmiyorum. Tamamen bizzat kendimde bulunan eksiklikten bahsediyorum. Hikayeyi kısaca aktarayım;

Üniversite'nin 3. yılının 2. yarısında başlamıştı ben de ki bu durum. Çok tepki ve küfür işitmeme sebep olmuştu. Hala daha da linç etmeye çalışanlar vardır beni. Bu ne benim inanılmaz kaslı vücudum, ne para dolu ceblerim, ne yanımda fır dönen celebrityler, ne de ucu açık bir şekilde hızla ivmelenen kariyerim değildi. Tek bir sebebi vardı bana karşı beslenen bu nefretin; SEFA PEZEVENGİ olmam.

Evet, yaklaşık 3,5 - 4 yıldır öyle kral bir şekilde evde takılıyorum ki insanlar adeta çıldırıyorlar. Sabah 4'de yatıp öğlen 11 gibi kalkıp, istediğim gibi dizi izleyip istediğim gibi playstation oynamamı, istediğim yerde istediğim saatte olma özgürlüğümü kıskanıyorlar. (Bu arada belirtmem gerekir ki Yıldız Teknik adlı saadet yuvamdaki mesaimi hiç aksatmamışımdır. Bunun sebebi de Tonoz adlı büfenin işletmeciliğini almam ve patron ciddiyetini iliklerime kadar hissetmemdir.) Neyse dediğim gibi çevremdekiler işe, okula, kursa, ota boka gitmek, yetişmek zorundayken ben rahattım. Tüm NBA maçlarını izledim. Elimden geldiğince de, bana yönelen pis tepkilere rağmen, son dönemleri burda sizlerle paylaştım.

Dışarıdan herşey çok güzel, güllük gülistanlık diye düşünülürken benim içimde bir sıkıntı, bir arayış vardı. Hep bir yanı eksikti yaşadıklarımın. Ne zaman Şişli'deki köşkümde ayaklarımı uzatarak sallanan koltuğuma otursam ve karşımdaki dev ekran full hd lcd tv'me baksam içimde sebepsiz bir cızzz sesi duyulurdu. Ne olduğunu 3 gün öncesine kadar bulamamıştım. Ancak şimdi
herşeyim tamam. TEK EKSİK DE TAMAMLANDI.

Evet, meğer yıllardır eksikliğini hissettiğim şey çizgili pijama imiş. Bu postu yazarken giydiğim bu çizgili süper şey beni tamamlayan en önemli şeymiş meğer. (Elbetteki 12 yıllık Joe Cool t-shirt'üm ile. Joe Cole değil aman yanlış olmasın. Nefret ederim ibneden.) Artık herşey çok daha güzel, hayat daha renkli benim için.

Neyse, aşağıda Amerika'nın Kuzey Dakota eyaletinde ikamet eden bir arkadaşımın çizgili pijamam ile çekilmiş bir fotoğrafım üzerinden yaptığı resim çalışması görülmekte. Siz düşünün artık zevki, sefayı.

8 yorum:

berthelemy

şahtın şahbaz oldun.

Adsız

anlattığın hayatın oluru 9 saatlik bi uyku.

-2

ben de ps3 aldın sandım..

çölde gezen

bu silinen yorum kimin ve neden silindi? çok değerli yöneticilerimizden bir cevap verebilirse sevinirim.

@-2
ps3 varken bir tane daha mı alayım?

@adsız
hayatım boyunca 9 saat uyumaktan hoşlanmamışımdır. suda balık bilir 6 saattir bu işin oluru.

Adsız

suda balık'ın uyku hakkında söyledikleri hipotezden öteye gitmez.

berthelemy

çizgili pijamanın; şu çizgifilm karakterinin suratındaki huşu ifadesini yarattığını ben de babamdan biliyorum. bi bildiği varmış demek ki! onu giyince dünyanın en uyumlu ve sevecen insanı olur. ensesine vursan bişey demez.

çölde gezen

@adsız
herşeyi bilen adam olarak görünmektesin ancak her işin bir bileni vardır. dikkat et! biz bu işe gönül verdik, denedik, beğendik. ve evet cillop gibi de işleyen bir taktik. yani suda balığıma burda laf ettirmem, kaya gibi arkasında dururum.

trapano

röbdoşambırım var ama çizgili pijamam yok diye pazar günleri bir mutsuz uyanırım yıllardır...

@adsız
9saat nereye uyuyosun olum 15saat oturmaya 9saat uyku neymiş.

Herkes Yazıyor  © 2009