19 Eylül 2009

kısa kısa



"söz konusu olgu 2 şekilde incelenebilir; ilk olarak, ülkeyi içteki karmaşadan kurtarıp başına diktatör olmak olarak algılarsak sanırım zaten olması gerekenin bu olduğu pek yatsınmayacaktır. çünkü iç savaştan dibe vurma noktasına gelmiş bir ülkeyi, yine kendi içlerinden biri çıkıp, her ne şekilde toparlarsa bir gün sonra "ben çok yoruldum arkadaş haydi bana eyvallah, ben yazlığa gidiyorum" diyip kendi haline bırakırsa o ülkeyi,..."
bu sözler ekşisözlük denen siteye yeniden yazar olan zaphoda ait. devamı tabiki var ama buraya kadar okusanız yeter. sözkonusu adamı bu gereksiz siteden kurtarmaya çalışacagım. ancak önce cezayı kesmemiz gerekir. adam hatalı, evet tekrar kabul etmesi kadar daha büyük bir eziklik yok evet. ama tek hatalı o değil. enaz onun kadar hatalı olan diger kişi ise suda balıktır. en kısa zamanda bu 2insanı o siteden attıracagıma söz veriyorum.

2.konumuz ise postun resmiyle ilgili, "dancer in the dark" orjinal, bandrollü, DVDsi satıyorum. björk'ü sevmeyebilirsiniz, ama müthiş finaliyle inanılmaz etkiliyormuş...

3.konumuz aşağıdaki kelimelerin anlamını bilen ilk kişi " cezayayi.com'un fenerbahçeli yazarlarından, herkesyaziyorun yöneticilerinden trapano ile birlikte fenerbahçe-ibb maçını şükrü saraçoğlunda maraton alt tribününde izleme şansı " kazanacak. napayım o maçı demeyin, ligteki tek amacı futbol oynamak olan ibb'yi hiçbir tribün baskısı olmadan türkiyenin en iyi stadında izleme fırsatı( ulan fenerbahçeli bi yazar ben olmasam, bunları yaparmıyım).

hıbs

may

karayib bissayni

lahmi bissayni

sahhale kalbek

halleak bittilek

11 yorum:

Zaphod

entrylerimin hakkı tamamen rahmetli michael jackson'a aittir hatırlatırım. böyle olur olmadık heryerde yazıp başına bela alırsın bak!

hadi michael'ı geçtim buna baya belden aşağı denir. gerçi ne futbolda ne kickboksda bu kural yok sana biraz yabancı tabi.

Suda Balık

Zaphod ek$i'de çok sevilen bir suser.. Çok sevdiğim bir badim. sşdajdşkajlfdhalkfdh...

Üzerine fazla geliyorsunuz ama çocuğun... (bkz: yeter artık vurmayın adam öldü)

Benim olan dvd'nin satışına gelince (bkz: seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım)

hıbs : ekmek diyolare
bissayni'nin et, kebap gibi bir şey olduğunu biliyore... lahm-i bissayni Tepsi kebabı gibi bir şey oluyore sanırım...veya tepside et. Karayib'i ise bilmiyore.

benden bu kadar..sasdişlaisfjs

Suda Balık

"hıbs" ekmek ise..."may" sudur diyore..

tamamen doğaçlama..saşjasşldjaşsj

çölde gezen

@suda balık
offfffff. senden nasıl tiksindiğimi anlatamam. o koyduğun sakdjsakfhas kadar kolum girsin sana. mies tarzın da eğreti durmuş bu ekşi tavrın içinde. mies buralarda bu şekilde kullanılacak bir adam değil. kusucam suratına.

büyörk'ün de ağzına sıçayım. nefret ederim. görmek de istemem duymak da.

Suda Balık

@lilapause
björk yeni neslin "şişirilmiş", alternatif madonna'sıdır gözümde. (Bu cümle eser miktarda dahi övgü içermemektedir.)
Sevenlere yuh olsun demek istiyorum.
Kızmazsan.

Bu filmde efsanedir o ayrı.

çölde gezen

@lilapause
kızarım...

berthelemy

ne björkü yaa. allah belasını versin. pis depresif kuzeyliler.

ayrıca ssaşlflşgşag diye gülmek yasaklansın. manifestoya madde olarak konulmasını istiyorum. ciddiyim bu konuda.

-2

"ama müthiş finaliyle inanılmaz etkiliyormuş..."

hahahaha "ben izlemedim ama bi arkadaş izlemiş çok beğenmiş" ekolü

trapano

-björkü yolda görsem tanımam ama bu kadar insan sevmiyorsa bende sevmiyorum
-asfukıagoısdsdf gibi kahkahaların yasaklanması yönünde bir teklif var. teklif sahibi bir anket hazırlasın değerlendirilsin.
-film 3yıldır bende izleme fırsatı bulamadım. bari para getirsin. fiyatı 2tl
-zaphod ve suda balık size cevabım çok sert olacak
-cahilliğinizi gereksiz, yapmacık tartışmalarla kapatmaya çalışmışsınız. yabancı dil deyince aklınıza direkt ingilizce geliyor. aklıma rahmetli turgut has abim geldi. onun böyle bir facebook grubu vardı ahh ahhh

Suda Balık

@ trapano, berthelemy
Zaten geyik olsun diye yapmıştım ama hep kullanasım geldi tepkileri görünce..

Bir de öyle her teklif manifestoya giremez. İstediğim gibi gülerim. İstediğim gibi yazarım. Kurallar açık. Yazara sataşmadığın sürece sorun yok. Sevmeyen kullanmasın.

berthelemy

trapano benim anket hazırlayamayacağımı bilmiyor mu acaba? yönetici miyim ben? tamam yasaklanmasın. yasakçı zihniyete ortak olmayalım ama böyle gülünmesinden tiksindiğim bilinsin. suda balık da geyik olsun diye yaptıysa bi daha yapmaz olur biter.

Herkes Yazıyor  © 2009