24 Eylül 2009

ben bu tip şeyler gerekmeden pek öğrenme yanlısı değilim. o yüzden yokum

geçen gün bazılarınıza solidworks kursuyla ilgili bir mail atmıştım. bazılarınız cevap verdi bazılarınız vermedi neyse... ama şu herşeyi foul olan zaphodun cevabı çileden çıkardı beni neymiş :ben bu tip şeyler gerekmeden pek öğrenme yanlısı değilim. o yüzden yokum. muş hassiktir lan. sen kimsin yarak? bıktım şu önkoşullu yaşantınızdan yok işte pilavda tavuksuyu varsa yemem, sıkışmadan sıçmam, gerekmezse konuşmam, şunu dinlemeyip bunu izlerse yalamam yutmam ne bu abi kendinize gelin... yiyeceksin sıçacaksın ulan ne bu ne sanıyorsunuz kendinizi... ne olduğumuzu şöyle söyleyim: hepimizin CVsi aynı gençler inanınki aynı, bakın CVmiz ne kadar değerli:

burada bay/bayan pezevenk/kaltak resmen dalgasını geçmiş benle yani bizle... aradıkları da2yıl tecrübeli mühendis. kaltağa bak "göstermiş olduğunuz güven için teşekkür ederiz.


bide buna bakalım ne aranıyor teknisyen. 2defa teşekkür etmiş, utanmasa "çok alçak gönüllüsünüz" diyecek...
ha zaten yunanistana da çok gerektiği için gittin, mat2 vizesine girmedin... konuşturma beni şimdi... googlea "polonyalı monika" yazsaydın da olurdu. bu arada monikanın fotosunu yollamadın, yollasana

"jerry önkoşullu, newman katalizörlü seinfeld insanı." buna ne demeli? bu ne biçim entry buram buram balık kokuyor. tarzını değiştir.
var ya bütün suçlu o suda balık aslında sıra ona da gelecek...

8 yorum:

-2

monika?

Suda Balık

Valla gelmek isteyenler demişsin... Gelmek isterim ama istanbul'da değilim. O yüzden ses etmedim.

Zaphod

ulan baktım kimse siklememiş yazık dedim adam oturmuş linkli minkli mail yollamış bari bi cevap yazim.

götüne girsin o solid worksde tasarladıkların ! CVsini de sikim tecrübesini de. ne ulan bu öğrenme aşkı. solid works öğrensen sanki herkes seni çağıracak. madem yüksek lisans yapmıyorsun siktir git askerlğini yap.

1 sene sonra bile gerçekleşmesi garanti olmayan bir mezuniyet için şimdiden plan mı yapıcamlan ben matkap !

Adsız

abow cevaba bak erkek seni.

çölde gezen

solidworks konusunda sevdiklerime her türlü yardımcı olmaya çalışacağıma, gerekirse bizzat ders vermek suretiyle öğreteceğime namusum ve şerefim üzerine and içerim.

trapano

@sahtejapon
ağzıma sıçtı resmen gördünmü

@erkek
lan ne mantıksız konusuyosun? okulu bitiren yüksek lisansmı yapar illa, iş arıyoz bulamıyoz, oyüzden bu tür göz kamaştırıcı şeyler yapmaya çalışıyoruz. aramızdaki en mühendis adama bak ders verecek kadar biliyor...

@suda balık
sorun değil, zaphoda geçirme postuna giriş arıyordum öyle söyledim. sitem yok o konuda

trapano

#2 - Blogtaki tek kutsal değer "yazar"dır. Bu kutsal değer okuyucular ve diğer yazarlar tarafından aşağılanamaz.

ulan bi kişi çıkıp söylemedi bunu.
suda balık beni maille uyarır diyordum olmadı sahtejapon sadece bunu yazıp bırakır.çıkmadı

Suda Balık

@ trapano
Biz o kuralları "lazım olur" diye koyduk. Misafirlere çıkarıcaz. Günlük kullanmıyoruz.

Herkes Yazıyor  © 2009