3 Eylül 2009

!!!! DALYA !!!!

100

99 olan post sayısını görünce dedim ki Genç Semih'ten Fırsatçı Semih'e terfi eden Fb'li veteran Semih gibi ben de fırsatçılığımı göstereyim ve DALYA'yı ben yapayım.

Evet sevgili yöneticiler, yazarlar, "3" izleyici ve trapano; bloğumuz bu post ile 100. postuna kavuştu hepimize hayırlı ve uğurlu olsun. Yepyeni bir bayan yazarın kadroya katılması ile büyüyen ailemiz eminim ki o eski ihtişamlı günlerine hızla dönecektir.

Ve evet postun sonunda bloğa sıkça 31 malzemesi arayarak veya "denizde yüzen erkek pipisi" gibi aramalarla teşrif eden sapık veletlerin akınını arttırmak için diyorum ki;

Kız olsam Kenan İmirzalıoğlu'na verirdim arkadaş.

Not: Yönetim: "Bu bizim işimizdi sen neden bu işe karışıyorsun?" derse üzülürüm ancak saygı duyar postu imha ederim.

14 yorum:

trapano

dalya yaptik gururluyum, mutluyum... dalya postu da boyle olur zaten. iyi yapmissin.
besboce ve erunun 100.post oldugunu farketmeden ilisikleri kesilmemesi icin yazacaklari herhangi bir post olmazdi

Zaphod

son bir kaç postta trapanonun bolt yazıldığını görüyorum, eskiden yönetim bolt yazılmıyor muydu? yoksa trapano bizi yönetimden uzaklaştırıp mutlak güç olduğunu kağıt üstünde de mi onayladı.

trapano

o degil de colde gezen ilk hatasini yapti! abicim 2izleyici demissin, 3. izleyici burada yanimda isyan ediyor. dune kadar cok sevdigi blogu bir daha ziyaret etmicekmis, zaten ozel davet uzerine geldigini, ozel alaka beklemedigini ama ozel saygisizlik da beklemiyormus... ben burada kendisini ikna etmeye calisiyorum. boyle durumlarin olabilcegini soylememe ragmen ayrilma karari aldi. aksama kadar durumu toparlarim heralde, napacam bilemiyorum...

-2

4 yönetici postların %58'ini, çölde gezen ise tek başına %25 ini yazmış.

böyle yazınca da sanki 5432748 postluk bir blogda yüzde hesabıyla saatlerce uğraşmışım gibi oldu.

Suda Balık

@trapano, sezin

Alışkanlık ile karışık bir dikkatsizlikten dolayı özür dileyebilirim ben kendisinden.. Altta kaldığı için muhtemelen fark etmediği bir teşekkür yazısı yazmıştım zaten..

(https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6024807657523813283&postID=7479736941002402555&isPopup=true)

Çoğul konuşabilirim...Af diliyoruz!

çölde gezen

@zaphod
yöneticilerin bold yazılması herhangi bir kural gereği değil, tamamen benim tarzıma özgü bir hareket olduğundan; o zaman neden bold yazıldıklarını merak etmeyenler şimdi neden yazılmadıklarını da sorgulamasınlar...

@-2
söylediğin benim adıma bir övgü mü yoksa yergi mi anlamadım. kusuruma bakma.

@trapano
evet bariz bir hata olmuş ama sorumlu yönetici suda balık hemen olaya el koyup ortamı rahatlatmış. vermiş olduğum geçici rahatsızlıktan ötürü kusuruma bakmayın.

@sezin
trapano'ya dediğim gibi bir hata olmuş, kusuruma bakma. ancak bu blogda ne tartışmalar, restleşmeler oldu kimse kimseyi gitmekle tehdit etmedi veya bu kadar çabuk bozulmadı. umarım tehdit algım tamamen benim saçmalamamdır...lütfen...

Adsız

@suda balik
tesekkur ederim, ozure gerek yok

@colde gezen
yok yok sorun degil trapanonun abartmasi

sezin

Zaphod

@çölde gezen
daha ham bir toplulukta, kurallar oturmadan yapılan dominant, özendirici hareketler yüzyıllar sonra "örf-adet" ismini alıyor...

blogumuzun geçirdiği 5 ayda başından geçen değişiklikler düşünüldüğünde "insan yaşıyla 5 yaşında" gibi bir zaman dilimi sanırım çok yanlış olmaz ki bu sürenin de bahsettiğim örf ve adetleşmeye yeterli olduğu düşüncesindeyim. sen şimdi örfümüzü adetimizi yok sayarsan biz de açılımlar yapmak zorunda kalabiliriz. aman...

Suda Balık

"2 , 3" tartışması tarih oldu.

Ajanslara düşen son habere göre; blogun ilk izleyicisi olan Deniz Saraçoğlu, yazarlığının elinden alınmasını protesto etmek amacıyla blogu izlemeyi "resmen" bıraktı.

Saraçoğlu yaptığı açıklamada blog yönetimini suçlarken "Umarım yaşadıklarımı biraz olsun anlamışlardır" dedi. Bloga desteğini hiçbir zaman eksiltmeyeceğini söyleyen Saraçoğlu. En yakın zamanda yazarlık için tekrar başvuracağını da sözlerine ekledi.

-2

@suda balik

yeni mi farketmiş atıldığını? 2 ay oldu lan..

@çölde gezen

sadece bilgi verdim. objektivitasyon.

@zaphod

ne diyosun olm?

çölde gezen

@saraçoğlu
abi hayırdır? şeytan mı dürttü, deli mi sikti? ne oldu da 2 ay sonra birden bu karara vardın? biz yazarlar olarak seni sever ve sayardık ilk izleyicimiz olarak. ilk fırsatta tekrar dön buraya.

@zaphod
ne desem bilemedim. örf ve adetleri piç ettim sanırım. açılımları dört gözle bekliyorum.

@suda balık
winston kızı olmayı başarmaya başladığını düşünmüştüm sezin olayında. ancak görüyorum ki yönetim-yazar-izleyici bağlarını düzgün yürütemiyorsun ve en önemli izleyicilerimizden biri bugün artık yok. trapano'nun senden ve yönetimden hesap sorması gerekir. trapano göreve...

şerbetçi

ben burdayım. değişen hiçbirşey yok. yalnız kafam güzel oldu eskişehire dönünce. değiştirmem gereken şeyler var. onları yapacağım.

Suda Balık

@şerbetçi

Değişen hiçbir şey yok demek mantıksız. Ortada tepki varsa bunun etkileyeceği bir olay kesinlikle olacaktır.

Dedikleri gibi; Bir şey olacaksa olacaktır. Herhangi bir şey, ortaya çıkarken bir başka şeyi ortaya çıkarıyorsa, bir başka şeyin ortaya çıkmasına neden oluyor demektir. O şey her ne ise, olurken, kendi kendisinin yeniden ortaya çıkmasına sebep oluyorsa, tekrar olacağı da söylenebilir. Bununla birlikte, kronolojik bir sıra izlemesi şart değildir.

trapano

@herkes
suda balik winston kizi gorevini layikiyla yerine getirmektedir. harcanmaya tesebbus edilmesin.
colde gezen yonetimde resmi olarak yer almasa da elestiri ve fikirleriyle vazgecilmezdir.
serbetci bizi uzmustur yazarlik teklifimizi elinin tersiyle itmistir, gorevden alma karari cok zor olmustur ancak izleyici olarak durmasi acimizi hafifletirken bu son yaptigi sasirticidir. kendisinden gelecek yazarlik teklifi yonetimde konusulur, diger yazarlara danisilir.
-2 sadece gorevini yerine getirmistir.
zaphodun acilim hareketlerini aciklamasi gerekir.

Herkes Yazıyor  © 2009