3 Eylül 2009

bunu yedim


bu postu çok önceden yazmam gerekirdi. neden şimdiye kaldı bilmiyorum. -2 ve arkadaşım burak'ı aylardır taciz ettim. -2 hava attı, burak elinden geleni yaptı... yaz okulunun son günlerinde yaşadığım devamsızlıktan kalma kabusunu polimer raporlarla çözmemi sağlayan burak'a kralından bir yemek ısmarlamak istedim. edirne'den gelen m.aliye( sağolsun o da poliamid bir rapor ayarladı ancak pskiyatri diye kabul edemedim) de güzel bir yemek yedirmek için dükkan kasabı seçtik. mekanın ambiyansi müthiş, uzun geniş masalar, dry aged kesilmemiş etlerin bulundugu reyonlar off off... garsonlar çok kafa adamlar, yalnız ilk kez geldiğini söyleyince affetmiyorlar. halkla ilişkilerci hanımefendi çok guzeldi ona da bir off... menüye bakınca pek bir kararsız kaldık. sonra şefden bize yardım etmesini istedik. masayı donattı sağolsun. yeşil salatayı pek sevmem ama burak iyi sosladı harmanladı güzeldi. kendi yapımları hardalları wasabiyi andırdi bana. keskin ama uzun sürmeyen bir acıydi. el yapımı sosislerinden milyon tane yiyebilirim. jambonları olağanüstüydü. ben resimdeki azla orta arası pişmiş canavarı beklerken yanımdaki vizyonsuzlar çok pişmiş bonfile söylediler kendilerine...ana yemekler geldiğinde fırınlanmış patateslerde gelince keyif dörtdörtlük oldu. genelde bıçak kullanmayan ben o gün bıçağı hattori hanzo gibi kullanıyordum. etin dışından merkeze doğru olan renk değişimi yaaaww inanılmaz... affetmeyen garsonlar bizimkilerin aklına girmişti bi kere tatlı yedireceklerdi. önce kahvemizi söyledik sonra tatlı geldi... kahvenizi yudumlarken koca bir bitter çikolata kütlesi getiriyorlar ve alın bıçağınızı parçalayıp yiyin bu sizin hakkınız dediler eyvallah dedik... tabi artık kahvenizi yudumlarken kafanızda ufaktan bir fiyat hesaplaması yapıyorsunuz. tabi her masada görünce ikram sandığınız şeyleri hesaba katmadan... tatlı olarak üzerine nar ekşisi dökülmüş ananas ızgara geldi. direkt portakal verselerdi daha iyi olurdu...fiyat 212tl olunca gençler dediki

-abi sen ısmarlamıyorsun alman usulü ödüyoruz?

-ja absolut, was brust?(türkçeyle) dedim...

pos makinaları çalışırken kötü oluyorsunuz, mekandan çıkarken yok yok iyiydi diyorsunuz, arabaya binince antakyanın gözünü seveyim, resmen kazıkladılar diyorsunuz... eve varınca iyi oldu denedik demekki gidilmezmiş diyip nargilenizi içiyorsunuz, eger çölde gezen isterse kyk kredimi onun için harcayabilirim...

10 yorum:

çölde gezen

postta resmi gördüğüm anda senin yazdığını anladım. ve bunu anlamamla postun son satırını okumam arasında o kadar güzel laflar, o kadar şahsına münhasır küfürler hazırladım ki senin için. bir 212 de sırf kendim için sana ödetmeye and içtim. ancak o son satır içimi burktu abi. az bekle, bir çekim var tahsil edeyim seni ben götürücem.

Adsız

ahah geçen hafta gittik biz de. abarta abarta anlatıp seni kudurturum diyordum yalan oldu.
257 lira...

fiyat/kalite: ***
ambiyans : ****
İçecekler : **

çölde gezen

adsız yorum yapan şahıs vedat milor mu? merak içersindeyim.

trapano

@colde gezen
eyvallah vala son2 ziraate dokunmadim diye cok mutluyum. orada harcariz. suda balik kofte yesin. sirf koftesi icin gidenler de varmis.

@adsiz
zaphod diye supheleniyorum ama tuzuge aykiri davranip adsiz yorum yapmaz o,sahtejapon ambiyans takmaz cunku...

Zaphod

hadi puanlama tamamda üstteki iki satırın benle ne alakası var...günahıma girmeyin. baya baya vedat abi(samimiyet belirtisi) blogumuzu takip ediyor işte, ne güzel değil mi.
selam vedat abi, evde otur otur sıkıldım, sen bilirsin güzel yerleri, bir ara iftar yapalım. saygılar...

trapano

peki vedat abin beni kudurttugunu nerden biliyor?

Zaphod

iftarda sorarım.

-2

senin diğer blogdan birileri midir acep diye düşündüm ama onlardan biri olsaydı yorum "yazı harika, resim süper! ellerine sağlık yeah öperim" şeklinde başlardı.. bilemedim.

-2

bu arada girişte beni harcamışsın ilk iş olarak. oysa ki ben de düşünüyordum sana bi güzellik.. artık zor. çok üzerime geliyorsun bu aralar.

trapano

harcadim evet harcadim. bugune kadar benim colde gezene yaptigim 10katini sen bana yaptin ama bu senin bana guzellik yapmana engel degil. pazar istanbuldayim ona gore hazirlik yap

Herkes Yazıyor  © 2009