1 Ekim 2009

filmekimi






Program beni sadece haftasonları ve galalar dahilinde ilgilendiriyor (çalışan olmamdan ötürü)olsa da,azimle gitmeyi planlıyorum.Geçen seneki gibi,bu sene de izlenebilecek birden fazla film var. Toplamda 24film var ki,Woody Allen'ı yine bi filmiyle görmekle beraber, Haneke'nin nasıl midemizi ağrıtıp,başımızı döndüreceğini merak ediyorum.Diğer merak edilenler,Angelopoulos,Coen kardeşler,Micheal Moore..daha bir çokları..çok marie claire imsi bi yazı oldu.Herkese sabırlı günler.

4 yorum:

trapano

woody allen ensest piçin teki lanet olsun, hollywoodtan nasıl afaroz edilmiyor...

öylesine

özel hayatını boşver adamın..

Suda Balık

Program beni sadece haftasonları ve galalar dışında ilgilendiriyor.(Boş bir insan olduğumdan ötürü)
Belli de olmaz gerçi belki bir galada yollarımız kesişir. Program bomba gibi..Bir şeyleri kaçırmak istemiyorum.

öylesine

karşılaşmayı umudediyorum..haftasonları gelebilmemden mütevellit festivalden sizin aldığınız zevki alamayacağım...

Herkes Yazıyor  © 2009