25 Ağustos 2009

Öyle ya da böyle - 12.8.9 / 19.8.9


Doğrusunu söylemek gerekirse ben sizin kıymetinizi bilememişim çok sevgili dostlarım!!! Sözünüzü dinlememişim hiç!! Her şey programı Sourberry'ye de podcast olarak koymamla başladı ve bitti. Ağır ve "muhtemelen haklı" eleştirilerinize koyduğum ukala tavır daha geniş çevrelerde maymun etti beni. İnsan kabullenmek istemiyor ama en sonunda "Maksat arşiv olsun...Her şey kendim için zaten" seviyesine inmiş bulunmaktayım. Dibe vurduktan sonra artık durmak olmaz. Her öyle ya da böyle postu ile biraz daha küçülen egom, beni yüzsüzce upload yapmaya itiyor zaten. Buyrun son iki programın hiper kaliteli linkleri:

Öyle Ya Da Böyle / 12.08.09
Öyle Ya Da Böyle / 19.08.09

Şaka maka 40 program olmuş. Nerede bırakırım bilmiyorum artık.

10 yorum:

çölde gezen

ya yeter be abi valla...

-2 ve reklam panoları bir yandan sen ve öyle yada böyle diğer yandan....

trapano

nasil ya kirk programmi oldu? tamam birak artik cirkinlesme

-2

popüleritemi kıskanmayınız hahah

-2

o değil de, lafları biz söyleyince iki kulak arası transit geçiş, pek muhterem sözlüğünüzün azılı ozbircileri söyleyince kural... peh. (postta bunu belirmiş bir şekilde olman, bu lafı yemeyeceğin anlamına gelmezdi, bunu tahmin etmişsindir zaten.)

trapano

ahaha iyi dedin ben kacirmisim. sozlugun aq ( aq yazinca daha az terbiyesizmis gibi oluyor)

Suda Balık

hemen atlayın sözlüğün üstüne... "sizi dinlemedim" dedim sadece; "onlar bir şey söyledi" demedim.
Sizi değerli kılıyorum paragrafta onu bile doğru okumuyorsunuz. İsyan edeceğim...yakındır.

çölde gezen

@trapano
ya tam diyorum ki bu adam suda balığın da dediği gibi, beşikteki el lakabını sonuna kadar hakeden bir master mind, sen geliyosun aq yazıyosun. o da yetmezmiş gibi başkalarının terbiye görüşüne göre hareket ediyorsun.

amına koyayım içim acıyor....

trapano

@colde gezen
insanin kardesi de okuyunca blogu bir garip oluyor. bu adam evde, yanimda ne kadar duzgun konusuyor, disarida blogta nasil bir insana donusuyor demesi kotu olur gibi geliyor ahaha
yillarca kufreden bir insan olarak evde hic agzimdan kacirmamamla hhep gurur duyarim.

Suda Balık

@trapano'nun kardeşi
"Resmen" izlesen ne kadar mükemmel bir şey olur. Sevgi ve saygı gösteririz sana.

Suda Balık

@sezin
Beni kırmadığın için çok teşekkür ediyorum. Artan izleyici sayısı ile çok kişiye mutluluk verdin.

Herkes Yazıyor  © 2009