31 Mayıs 2009

Şampiyonluk bizim! Kupa bizim!

"Şampiyonlar Lig'ine giderlerse 213 yerler" diye yarınsız, gerizakalıca yorumlar yapanları görerek;
"Lig bok gibi. Bu ligde şampiyon olmak kolay" diyenlerin rakipleri hangi ligde oynuyor diye merak ederek;
Lig mantığını anlayamamış, yıllarca derbi yazarlığı yapan, beyni kıvrımsızların, "ilk 6" geyiklerini dinleyerek hem kupayı hem de şampiyonluğu aldıysak eğer bu olay kutlamaya değer bir olaydır.

Biz de kutladık gönlümüzce. Hayalini kurduğumuza kavuşup, şampiyonluğu Beşiktaş'ın kalbinde, çarşıda kutladık. Meşale yaktık, bayrak salladık. Dün hiç yaşanmamış, yarın yokmuş gibi bağırdık. Beşiktaş'ın anarşist tavrını televizyondan izlemedik, gözlerimizle gördük, dahil olduk.

İçimizdeki ukteyi doldurduk.

3 yorum:

berthelemy

6 yıldır istanbulda yaşamamıza rağmen bize bu eğlenceyi daha yeni yaşatan beşiktaşıma en içten sevgilerimi gönderiyorum. gerçi ben yine kaçırdım ama olsun şu fotoğrafı gördüm ya:) 6 sene lan..

trapano

istanbula geldiğimde okulda yobazları,satanistleri,bağımlıları,gotikleri,ibneleri,ülkücüleri kendimden uzak tuttum ama etrafımı beşiktaşlıların(sahtejapon, suda balık, -2, zaphod cüveyni,şimdi de berthelemy ve çölde gezen) sarmasını engelleyemedim. onları 5yıl boyunca üzgün gördüğümden olsa gerek zararsız olduklarını düşünüyordum.ama bu foto fena koydu. suda balıkı hiç bukadar mutlu görmemiştim. eskiden gülerdi ama hep bi bjk ezikliği vardı yüzünde. suda balık böyleyse sahtejaponu görmek istemiyorum.

çölde gezen

suda balık eskiden de gülerdi ama bir de tepkisizdi. (genel anlamda tepkisizdir.)
tüm beşiktaşlılar gibi ezik değil, marur bir ifadesi vardı ki, hala var. ama artık mutlu da.

Herkes Yazıyor  © 2009