1 Haziran 2009

inönüde şampiyonluk kutlamaları


alttaki postun koyulacağı hiç aklıma gelmemişti.keşke suda balık yazsaydı da şampiyonluk postu oldugunu etiketlerden anlasaydık. moralim bozuldu. yazarlar listesinde kimlerin fenerli olabilecegini düşündüm.sonra bu adamlara vurmam lazım dedim ve imdadıma bu şampiyonlukla beraber beşiktaş jimnastik kulübünü 49yıllığına kiralayan yıldırım demirören yetişti. stadtaki kutlamalara anadolu ateşini getirmiş gerizekalı... şampiyonluk kutlarken anadolu ateşi? nefesleri kesen dans gösterileri ? ritm? ahenk? gerçi bu şampiyonlukla beraber stadtaki kültürlü, pipisiz, delgadocu ve zaphodvari insan sayısı artacak beşiktaşta. takıma değil de sahnedeki dansözlere saygısı daha fazla olan zaphodlar kaçırmamıştır anadolu ateşini...

4 yorum:

Suda Balık

çölde gezen ile ortak bir yazı idi aşağıdaki... yazının başı bana ait. Demek ki neymiş önyargı ile yaklaşmayacak mışız?

Eleştirine gelince...defalarca "haklısın" dediğim bir konu ama yanlış bağlamışsın: Anadolu ateşinin Beşiktaş'la alakası, sizin stadyumdaki kilim desenleri veya iptal edilen beyonce konserinden daha az değil.

çölde gezen

trapano, olmamış be agam. belli; acın var, içine oturmuş, hem de pis oturmuş ama tahminimce sen de rahatlayamadım bu yapmaya çalıştığın saldırı ile. ama bir beşiktaşlı efendiliği ve hoşgörüsü ile mazur görüyorum seni çoocum.

kurduğun alakanın da aslında şöyle arkasındayım; işaret ettiğin tehlike yeşilçam sineması-fenerbahçe taraftarı ile gerçeklenmiştir. hadi itiraf et senin de üzerinde o etki var di mi?

trapano

@suda
beyonceye laf etme çünkü ben demet akalın demedim aq.
çölde
üzerimdeki tek etki "3büyüklerin adı lekelenmesin die fener olmayacaksa şampiyon sivas deil bjk olsun" tercihimdir aq. doru mu yaptım şüphedeyim aq.

not:kısaltmalar ve yanlış yazımlar çıldırtma amaçlıdır aqqqqq.

-2

o değil de zaphod ile pipisiz aynı cümlede gaçiyo ne iş anlamadım..

Herkes Yazıyor  © 2009