13 Mayıs 2009

Sıfırlanan Zamanlar


Tek kutsal değeri "yazarlar" olarak addeden bir blog olduğumuzdan, yazarlarımıza yönelik "iyi niyet cümleleri" kurma fırsatlarını kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum.

Bu fırsatların ilkini, bana verilen yetkiye dayanarak, tüm herkesyazıyor moderasyonu ve yazarları adına çok sevgili besboce'ye ithafen kullanmak istiyorum:

Eğer sevgili besboce oyunbozan ve anarşist bir insan olsaydı;
"Bana ne İsa'nın takviminden; herkesin takvimi kendine.." deseydi.
Bugün duvarına hiç bir sayfası koparılmamış, yepyeni bir takvim asması gerekecekti.
Nice yeni, varsayımsal takvimler diliyorum kendisine.

8 yorum:

besboce

üzgünüm suda balık, açıklama ihtiyacı duydum... ingilizce-türkçe klavye farkının hezimetine uğramış bir isim değil. besboce o, ö yok; o var!

Suda Balık

asıl ben üzgünüm..
bir farklılık hatırlamıştım ama yeterli olmamış..
düzelttim hepsini.

trapano

@suda balık

süper olaganüsü muazzam harika bir dogum günü kutlaması, etiketler de olmasa...

@besboce

trapanö dese de teşekür ederdim

cüveyni

bu muymuş yol boyunca doğum günü postu diye kafamı siktiğiniz amına koduklarım, piçler götler, amın oğulları....ben bunu okumuştum...ama suda balığın abidik gubidik yazılarından ben bişey anlamıorum ki abi...

oldumu çölde gezen daha küfür edim mi :D kalitesiz bi adam olduğum hemen anlaşılmasın demiştim ama nasip bugüneymiş...
ayrıca o küfürlerde bi kişiyi hariç tutuorum o da buradaki bana göre tek kaliteli insan dostum zaphod, mucks pamuğum...

çölde gezen

gençler, yoldaşlar, kardaşlar ve cüveyni dostum ben size küfür edin mi dedim? sadece madem ediyonuz düzgün edin dedim. bak ne güzel olmuş dizmişsin sıfatları. böyle samimi yazmak yerine; aq, p.ç, g.t, a.ın oğulları yazsaydın hoş muydu? değildi değil mi?

arz ederim...

trapano

ahaha iyi herşey güzel, anlaşmışsınız ama sanki uygun post değil :) her ne kadar suda balık beceremese de bu bir kutlama postu

-2

bu kadar laf üstüne arkadaş artık bir daha varsayımsal takvim konusuna eğilmez sanırım..

Zaphod

bence en temizi facebooktan kutlamak...

Herkes Yazıyor  © 2009