17 Mayıs 2009

river raid-c64


Buyrun gençler özlem duyduğunuz, hatırlayıp anılarınızı anlatmak istediğiniz efsane oyun: “river raid”
Abi ben var ya okuldan dönünce açardım “kara kutuyu” çılgınlar gibi bu oyunu oynardım cümleleriyle başlayan hikayeleri duyar gibiyim… kaç köprü geçiodunuz lann :D
Bu gün ne yaptıysam olmadı bi türlü maç kıstıramadım tv de… nie bu kanal 24, ntv spor fln maç vermio yaa… kanal a da bi fransa ligi de mi yok?? Bi st etiennemi( sahiplendiğim bi kulüptür kendisi bilenler bilir efsaneyi) izlesem duygulansam dedim… Ilanımı bi görsem dedim yok aq (st etienne ve ilan konusuna bi ara ayrı bi postta değinicez, trapanonun bunu beklediğine eminim :D)
Herneyse biraz nette sürüklendim, alkışlarlayaşıyorumda hadi yine iisin tayfunun klibinden (aman abi izlemeyin klibi, taklit fln etmeye çalışırsınız boyun ağrısı yapar) anlamadığım bi şekilde river raid’e ulaştım (bi daha denesem ulaşamam herhalde)… oyunun demosunu koymuşlar siteye (e ben onu hep oynuorum yeni mi buldun ahaaahaa diyenlere boynum kıldan ince), her ne kadar aynı lezzeti vermese de ağızda bi tat bıraktığı kesin, denemeye değer diorum...buyrun burdan yiyin:
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/8/river-raid

4 yorum:

Zaphod

o fuelleri almayı hiç beceremezdim yine beceremedim geldi helikopter girdi ortadan.

Zaphod

şimdi farkettim de activision yapmış bu oynu. taktir ettim. en iyi şekilde oluşabilecek bir insan figürünün uzuvlara 1er gövdeye 2 kareden oluştuğu bir ekranda bile yazı stili yapabilmişler ki hala aynı şekilde yazıyorlar.

trapano

teknoloji gelişmesine ragmen ben bu kadar kötü grafikler görmedim;orjinalindeki fuel oile bakınca hele...

st etienne konusuna gelince bitir şu işi:)

Suda Balık

benim karakutumda oynadığım oyun kesinlikle bu değil... mantık aynı ama grafik,tarz tamamen farklı. çölde gezen de onaylamakta beni.

Herkes Yazıyor  © 2009