9 Mayıs 2009

Where amazing happens

Dün gece her zaman yaptığım gibi Hidayet'li Orlando Magic'in maçını izlemek için oturdum sabaha kadar. Aslında konu Hidayet ve Orlando' da olmaz çoğu zaman, amaçsızlıkla yoğurduğum son bir yılımı yayınlanan tüm Nba maçlarını izleyerek geçirdim. Tek sorunum bunu paraya dökememek oldu. İddaa'nın enterasan sistemini anlayamadım, Kaan Kural ve Murat Kosova'ya hayranlığımı gizleyememe ve maç yayınında ana-avrat düz gitme korkumdan ötürü de Ntv'ye başvuramadım.

Sonuç olarak her gece maç izleyen bu bünye şimdiden sezonun bitiminin yaklaşmasından ötürü ufaktan ufaktan bir hüzünle kaplanmakta. Boş bir arsadaki tek elektirik direğine sarılmış olarak günlerimi geçirirken, o direk yerinden sökülecek yakında. Sonra bekle ki yeni direği koysunlar oraya.

Nba maçlarını, maçlarda yaşananları ve oyuncularla ilgili şahsi fikirlerimi ve edindiğim bilgileri ara ara burada paylaşmaya karar verdim. Gün geçmiyor ki içimdeki bu paylaşım hissiyatı beni delirtmesin. Böyle de paylaşımcı ve sosyal bir insanımdır yani.

İlk maç olarak dün gece ki Orlando-Boston maçını yazmayı düşünmüştüm ancak Hidayet o kadar iyi oynadı ki bazı arkadaşların ona laf atma şanslarını ellerinden almamak için bunu erteliyorum. Bu sebepten en yakın zamanda Nba hakkında konuşmak üzere....

8 yorum:

Suda Balık

"...ona laf atma şanslarını ellerinden almamak için bunu erteliyorum.." demek sen de sonunda doğru yolu buldun...ve hidayet'in her gittiği takımı şampiyonluktan eden bir şişirilmiş bir görev adamından ibaret olduğunu anladın.
Görevini yapsa gam yemem.. Bir kaç maç dışında sürekli çalıyor takımdan.

-2

bir de kendine yapılan her faulden sonra hemen ellerini havaya kaldırmasa sanki tam o sırada şuta kalkıyormuş da durdurulmuş gibi.. işte o zaman daha çok seveceğim kendisini.

çölde gezen

dediğim gibi bu konuları daha sonraki yazılarımda yazıcam ve tartışıcaz.
eminim ki sağduyu sahibi olarak bu konuyu tartışabiliriz ve doğruyu hep beraber buluruz.

Suda Balık

sen objektifsin de biz değilmiyiz...herkes gördüğünü, bildiğini söylüyor işte.. o zaman, bu zaman fark etmez. istediğin zaman gel.

trapano

hidayet barçadaki henrydir, yetiyorsa alex olsun

çölde gezen

@suda balık
"objektif" derken? sanırım anlık gazla yanlış okunmuş veya yanlış anlaşılmış kullandığım "sağduyu" kelimesi.
@trapano
alex kimdi ya ben hatırlayamadım.. haa!!! maradona'yı yakında geçicek olan abiydi değil mi o?

Adsız

Hello friends, how is the whole thing, and what you want to say about this article, in my view its really amazing in support of me.


Feel free to surf to my web site :: Server For Cardsharing

Adsız

When someone writes an article he/she retains the thought of a user in his/her brain that how a user
can be aware of it. Thus that's why this article is great. Thanks!

Review my homepage :: Cccam Free

Herkes Yazıyor  © 2009