13 Mayıs 2009

Kesişen Zamanlar, İnadına Konserler

Zaten yazacaktım lakin trapano'nun "göndermeli" yazısından sonra gelmesi daha iyi oldu. İnsanları mail yoluyla taciz etmeyi bir süre önce bırakmıştım. Bundan sonra buradan duyuracağım konserleri.

16 Mayıs 2009 Cumartesi gecesi iki güzel canlı performans gerçekleşmekte; ilki duyurmaktan, "insanları sıkmaktan" sıkılmadığım yegane topluluk Replikas'ın Peyote konseridir. Bilmeyenler için konserin "Peyote" standartı olarak 23:30 - 00:00 gibi başladığını belirteyim. Biletler 15 Lira.


Diğer konser ise benim en sevdiğim konser mekanlarından biri olan Galatasaray Üniversitesi'nde Bahar Şenlikleri kapsamında gerçekleşmekte. Baba Zula ve Shantel var bahsi geçen gecede. Benim için Baba Zula esastır lakin Shantel çekilmez biri değildir. Sevene "Neden?" denmez. Biletler yine 15 Lira. Ne zaman başlar yazmamışlar hiçbir yere.

Gidin biralarınızı için deniz kenarında.
Sonra da "cereeeen"diye bağırın derim ben.
Bilen bilir..
Baba Zula konser rituelidir.


Cümlelerimdeki edilgen uslup dikkatli okuyucuların gözlerinden kaçmamıştır:
"Kuzenimin nişanı" gibi gudik bir sebepten bu etkinliklere katılamayacağım ne yazık ki.
Ancak herkes gitsin isterim. İçimden atamıyorum bu dürtüyü.

2 yorum:

trapano

ceren evli kadın, kocası adam olsaydı zaten sahnede hoplayacagına o yaşta, "ceren" diye haykıranların agzıyla burnunun yerini değiştirirdi...cerene gelince sözde canlı çiziyor, kesin kayıtlı resimleri "geri al, forward" ile sizi büyülüyor

replikasla ilgili konusmayacagım bile

-2

yıllarca sıkboğaz ettin adamı bak ne hale geldi.. replikas baba zula duyunca kendini kaybediyor, kan kusuyor..

Herkes Yazıyor  © 2009