12 Mayıs 2009

Monopoly


Aranıza miras hukuku dersi beklerken katılıyorum. Yaklaşık 3 gündür internete girmiyorum ve hafiften bunun üzerimdeki etkilerini sorgular oldum.

2 gündür Burgaza yaklaşan vapurların ne kadar da dakik bir zamanlama ile gelip gittiklerini, içinden ne kadar insanın inip ne kadarının bindiğini, çok insan indiyse veya bindiyse bunun nedenlerini yanımdakilerle tartışmaktayım. Evet evet aynen böyle. Huzur derecesi biraz fazla, televizyonun çanağının da rüzgar nedeniyle oynaması sonucu televizyonun cızırtılı göstermesi de huzura huzur katmıyor değil. Şu da var ki, her şeyin fazlası zarar...Ordan internete girmeyi denemedim değil, denedim tabi. Bir burgazada vatandaşı olan "default" adlı wireless kullanıcısının şifresini öğrenebilmek için her şeyimi verebilirdim heralde, gece bir an sokağa çıkıp "default sen kimsin?" diye bağaracaktım. Sonra zamanı monopoly oynayarak geçirmeye karar verdik ve ben hayatımda bir elin parmaklarından daha az monopoly oynadım, oyunu o kadar sevdim ki gidip yeni bir monopoly aldım, şu an çocuklar kadar şenim..

2 yorum:

-2

default'u görünce şifre olarak 1'den 8'e kadar bi yazıp denemişsindir.. ben olsam affetmezdim.

Zaphod

ben şimdiden nerde ölsem hesabı yaparken monopolyle güçlendirilmiş emekli huzurunun bir vapur ötede olduğunu görememişim. artık huzur içinde yaşayabilirim...

Herkes Yazıyor  © 2009