16 Mayıs 2009

ALLAHIM KÖR ET BENİ

Saat:14.45
Gün:Cumartesi
Bilgisayarın ekranını duvara doğru çevirdim ve kapıdan gelip geçenlerin görmemesini diliyorum.
Toplantı yapmayı bekliyoruz ailecek.
45 dakika önce çıkmamız gerekiyordu. sorun 45 dakika olması değil, bu dakikaların büyüyüp serpilip saatlere dönüşmesi an meselesi..
Patron başkalarıyla toplantıda ve çalışanlarının tüm hayatları kendisine addedilmişcesine rahat.
Günlerden cumartesi, hava 29 derece ve ben bilgisayar başında ömrümü tamamlama yolunda. Tamam, kabul, oda klimalı, tamam internetim de var ama...
Ama bu baskı insanı öldürüyor. Ve şimdi tam yeri; bülbülüm altın kafeste.
Oysa ben Mecidiyeköy'ün berbat engelli parkurlarında güneşin altında Beşiktaş'a kadar koşmak koşmak koşmak istiyorum.
Allahım içimdeki bu insani duyguları al, al da kurtulayım, gezmek, yorulmak, sıcakta fiskiyelerin altından geçmek de neymiş, yeşil neymiş, erik neymiş... al allahım! ve beni bir makineye çevir!
allahım kör et beni, aksın göz nurum aksın, bundan böyle kör baksın!

Bekliyorum...

7 yorum:

Zaphod

henüz hayatın acı gerçekleriyle tanışmaya hazır olmayan bir çoğunluk söz konusu ve postlardan da görülebileceği gibi bu insanlar hala bahar şenliği kovalıyor, birlikte kupa finali izleme planları yapıyor.
bırakalım da şu sayılı günlerini doya doya yaşasınlar.

Suda Balık

@zaphod
bu "third person" havaları nedir? sorarım...
sen oldun da; biz olmadık mı?

-2

@zaphod
oysa ki artık kasmadığını, kendi yaşını yaşamaya başladığını sanıyordum.. yanılmışım..

Zaphod

@suda balık
belki farkında değilsin ama dün sınava 1 saat kala iş hayatı stresi sınav stresinin önüne geçerek "abi şimdi 1.5 milyarla başlasak sonra yükseliriz, daha fazla alırız" gibi umut sarıkaya cümleleri kurdurdu bize. hatırlatırım !

@-2
sende yukardaki yazıdan çıkar kendine göre bişeyler.

trapano

@zaphod
lan çakal bi laf atmışsın ortaya sonra sana soru sormuşlar, adam gibi cevap ver! ayrıca -2 yi sürekli hayal kırıklıgına ugratıyosun. bence dikkatli olmalısın

cüveyni

dostuma saldırmayın lannn....

-2

@cüveyni
neyini seviyosun lan bunun bu kadar?..

Herkes Yazıyor  © 2009