9 Mayıs 2009

Evlat gibi



Açılışın üstünden bir gün geçmesine rağmen açılış temalı bir başlık yazmadan geçmek istemedim. Yönetimin önde gelenlerinin her koşula rağmen blogu Cuma günü açma yönündeki vaadlerini ani bir kararla yerine getirmesi üzerine biz, kamera arkası kahramanlarının biraz ek mesai yapması gerekti pek tabi.
Sizler ilk post heyecanı yaşarken sayfayı blog için yanlış, kendisi için doğru zamanda refreshleyip çirkin görüntülerle karşılaşanlarınız da olmuştur ama bu sorunların ömrü yalnızca siz üstünüzdeki şoku atıp ikinci refreshi yapana kadar devam etti. Teknik ekibin (ki yalnızca şahsımdan oluşmakta) gücünü böylesine göze sokmak istemezdim lakin bu yoğun mesai dolayısıyla girdiğiniz o pek manalı ilk postları gece 4:00 sularında okuma fırsatı bulabilmem bir yandan yoğun çalışma stresimi aldı, götürdü bir yandan da çocuğunun büyümesini kaçırmış bir babanın yıllar sonra farkettiği o hüznü yaşattı bana ve herşey bittiğinde; belki henüz farketmemişinizdir, countera ilk hiti verdikten sonra, son bir kez bakıp "bundan sonra hep birlikte olacağız oğlum" dedim...

6 yorum:

Suda Balık

"...ki yalnızca şahsımdan oluşmakta.." cümlen ile saatlerce başında bekleyen beni ve -2'yi kırıyorsun bence.
Tek çekicimiz var sonuçta. Onu da sen kullanıyorsun. Olsaydı bir kaç tane çekiç...Biz de çakardık iki çivi?

çölde gezen

yönetici sıfatını biz vermedik, ağlamak yok.

tek çekiç falan, boş sözlerle savunma da yapmayalım. bizler "yazarlar" olarak hizmet bekliyoruz.

-2

yöneticilik için charlie'nin kapılarında sabahladıktan sonra bu şekilde seyirciye oynamanı hoş karşılamadım..

Zaphod

Teknik ekibin yalnızca şahsımdan oluştuğuna dair şüpheler seziyorum ? Öyle değilse benide bilgilendirin, istirham ediyorum.
Ki şöyle diyor big boss; "Teknik konularda yardım için: tesisatçı zaphod arkadaşımızla..."
Tavsiyeleriyle karar sürecini kısaltan arkadaşlar olmadı değil tabi ama yazımda onlara yer vermemem yüzeysel olan yazımı bu tip ayrıntılara boğmamaktı ama söz bir dahaki yazımda beni yetiştiren annem ve babama dahi teşşekürlerimi sunacağım. Yeterki insanlar kırılmasın...

trapano

@suda balık
ben de bi ara sorunlarla ugraştım

@ -2

zaphod ile ilişkimiz aziz yıldırımla hakan bilal gibi olacak, ondan korkuyorum

@zaphod
ayrıntı iyidir

@çölde gezen
ağlamak yok, yukarıdaki yaşananlar sizler için çalışan insanların, yogun çalışma temposunda en iyiyi sunma çabasından gerçekleşiyor

çölde gezen

@trapano
eee bir de buton koyun da +rep verelim o zaman.

Herkes Yazıyor  © 2009