8 Mayıs 2009

açıldık...


Evet arkadaşlar, önce bizi bu kadar beklediğiniz için sizlere teşekkür ediyoruz...

Günlerce çalıştık. Kafa yorduk; yeri geldi gece mesaisi yaptık. Belki yorulduk ama hiç pişman olmadık. Sonunda sizlere layık bir blog oluşturduğumuza inanıyoruz.
Salı günü birkaç yazar arkadaşımız ve yönetim kadrosuyla herkes yazıyor fikrinin çıkış noktası olan Peyote'de kurdelamızı da keserek resmi açılışımızı yaptık. İlk postu bugün girdik çünkü yaradanın verdiği akıl, düşünce, güç, inanç ve teknoloji ile oluşturduğumuz blogu günlerin en hayırlısında hizmete sokalım istedik.
Blogla ilgili işinize yarayacak birkaç ufak bilgi vermek istiyorum. Teknik konularda yardım için: tesisatçı zaphod arkadaşımızla, blogun dizaynı konusunda şikayet ve önerileriniz için: badanacı -2 arkadaşımızla, merak ettikleriniz için: halkla ilişkiler uzmanımız, winston kızımız suda balık arkadaşımızla irtibata geçebilirsiniz. "eee sen kimsin lan?" diye sorarsanız eğer; yazarlar arasındaki kimsenin göremediği bağı, dengeyi, kısaca soyut konularla "blogun Charlie'si" olarak ben ilgileneceğim. Yalnız bana istediğiniz zaman ulaşamayacaksınız. Ben sizi bulurum...e biraz fazla uzattım. Blogla ilgili daha ayrıntılı bilgiyi suda balık size verecek.
Haydi hayırlı olsun diyelim tekrar!

3 yorum:

Suda Balık

Peyote arka fonu resmen bir organizasyon havası vermiş. Blogumuzun gücünü göstermiş.
Charlie'miz de ilk günden yüzünü gösterecek kadar güvenli kendine. Yazarlar ayağını denk alsın mesajı veriyor olabilir. Dikkatli olun!

-2

cemiyet hayatında dönen dedikodulara göre, yazarlar açılışın neden sadece birkaç yazar-yönetici arasında gerçekleştiğini merak ediyormuş..

trapano

sırf dedikodu çıkmasın diye aramızda yazarların da oldugunu belirttik, ayıp ! biz yönetici olurken şeffaflık ilkesiyle hareket edeceğimizi herzaman belirttik!! dedikodular sadece kalp kırar

Herkes Yazıyor  © 2009