31 Ekim 2009

OLDU DA BİTTİ MAŞALLAH !!!!!!!!

Sevgili blog yazarları,

Uzun süreden beri konusunda uzman Yeni Zelandalı arkadaşlarıma verdiğim talimatlar dahilinde bazı teknik çalışmaların tamamlanmasını bekliyordum. Ve evet, şu an bazı küçük aksaklıklar haricinde bloğumuzun çeşitli noktalarında güncellemelere gittik. Bu değişiklikleri sizlerle paylaşmak isterim.

Öncelikle bloğumuza teknik desteğin çok ötesinde destek veren "powered by" ımız selim makina ile eski yönetimin başındaki sevgili dostum trapano'nun tüm çabalarına rağmen anlaşma yenilenemedi. Bu duruma bağlı olarak yaptığım çeşitli araştırmalar ve üst düzey bazı bürokratlarla geçtiğim temaslar halen daha devam etmekte olup, an itibarı ile netlik kazanmış bir durum yoktur.

Bloğumuzdaki bir başka yenilik ise temelleri eski yönetim tarafından atılan oyun parkında gerçekleşmiş durumdadır. Çeşitli yazarlar ile farklı ortamlarda buluşarak, bizzat ilk ağızdan aldığım şikayetler üzerine Bouncing Balls adlı oyunu değiştirmiş bulunmaktayım. Elbetteki herkesi memnun etmek mümkün değil ancak yeni oyunumuzu bir süre beğenerek oynamanızı dilerim. ( Bilinen en iyi derece 7. level olarak kayıtlara geçmiş diye duydum. )

Ve belkide blogda çok farklı bir hava oluşturacak olan son yeniliğimiz: "Herkesin Elemanı - X" köşemiz. Adından ve size çağrıştırdığı "Ayın Elemanı" kavramından rahatlıkla çıkarım yapabileceğiniz bu özellik artık her ay, çok farklı ve kompleks bir yapısal analize dayanan elemeler sonucunda güncellenicek ve hizmetinize sunulacak. İlk olarak belirlenen yazarımızın kim zaten sağ üstte görmektesiniz. Kendisi bu ödüle, demokratik yapılarda olması gerekeni yaptığı için yani başarısız görüldüğünde görevden ayrılması ve bunun sonucunda yönetimin el değiştirmesini sağlamasından ötürü seçilmiştir. O böyle gururlu bir davranış sergilemeseydi bugün bloğumuz bu başarılı yönetime kavuşamayabilirdi.

Hepinizi öpüyor ve şimdilik elveda diyorum. Hepinizi olmasa da birçoğunuzu çok seviyorum sevgili blog yazarları ve elbetteki 2 izleyici.

5 yorum:

Suda Balık

İktidar muhalefetimden korktuğundan böyle ufak jestler yapıyor aklı sıra...ama yer miyim ben bunları?

Bir kere bu jest bile değil. Yazının kinaye dozu beklediğimden yüksek. Suda Balık diye koyulan yarı çıplak bayan ise söyleyecek lafım yok. Yazıklar olsun! Herkesin elemanıymış. Ulan o herkesin beni ne hale düşürdüğünü gördük. Aziz Nesin az bile demiş.

trapano

-herkesin elemanı uygulamasını takdirle karşıladım. kişi de dogru seçilmiş.
-selim makina ile konuştum. yeni bir yapılanmaya girmişler. ilerde bizi gerçek anlamda powerlayabilirler.
-bizim kurdugumuz oyun parkındaki değişikler ben dahil bazı insanların hoşuna gitmemiş. taksimde yeşil giyinen her anketörü greenpeaceçi sanıyorsunuz. onlar benle sudabalıkın tuttugu müşteri memnuniyeti istatistikleri tutan adamlarımız. sanıyorum çölde gezenin böyle bir ekibi yok. ben söyleyim. bouncing balls okadar sevildiki yollarımızı ayırdıgımız eski dostlarımız bile sırf oyun için buradaydı.

çölde gezen

"herkesin elemanı" uygulaması şahıslara jest amaçlı yapılmış bir uygulama olmayıp, yapılan tercihin sebepleri açıklanmıştır. kimse saçma sapan çıkarımlar yapıp küçük düşmesin.

selim makinanın içinde bulunduğu atılımın farkındayız. gelişmeleri yakından takip ediyoruz.

evet taksimde anketörlerim yok. ancak çok daha sağlam ve buradan açıklamayacağım haber kaynaklarım var. oyun hakkında gerekli değişiklikler yapılabilir.

trapano

8.turu gördüm. varsa söylesin 10yapayım

Suda Balık

9. tur... görmeyenler aşağıdaki linke tıklayıp bakabilirler.

http://img692.imageshack.us/img692/6628/level9.jpg

Herkes Yazıyor  © 2009