20 Ekim 2009

PASAPORT

Şu pasaport edinme işlemi bana bir daha gösterdi ki devlet adam sikmeye yer aramakta. Pasaport işlemlerinin en başında aşırı pahalıya kaktırılan pasaport cüzdanının ardından yıl başına nasıl hesaplandığını anlamadığım küsüratlı harç paraları geliyor. Rivayetler yurt dışında bu harçların ülkemizdekinin çok çok altında olduğunu söylüyor.

Tüm teknolojik gelişmelere rağmen halen daha veznesinde bir amcanın elle dekont yazmasının sebep olduğu saçma sapan kuyruğu bir şekilde içime sindirirken, halka köpek gibi davranmaktan müthiş haz duyduğunu çok bariz bir şekilde belli eden tüm polislere selamlarımı yolluyorum. Allah sizi bildiği gibi yapsın...

2 yorum:

-2

para konusunda yurtdışında durum nedir bilemiyorum ama alma konusunda bir çift lafım var. yeni pasaport çıkartmak için gittim, 10dk içinde işim bitti, ertesi gün gittim ve yaklaşık 2dk'da aldım.

he polise sokiym o ayrı..

çölde gezen

@-2
beklediğim sıra direkt olarak pasaport sırası olmadığı için senin bekleme sürelerin benim tartıştığım bir konu değil. vezne işlemi sonrasında zaten harcanan tek süre parmak izi alımı. o da dediğin gibi toplam 10 dk ya gelir. ancak vezne ortak. ruhsat, ehliyet, pasaport vs vs...

Herkes Yazıyor  © 2009