6 Ekim 2009

BAŞKAN YAZIYOR...

bugün "yeni" yatağımdan hiper rahat bir şekilde kalktım. 23yıllık 24.00-08.00 uyku düzenim geri oturmasının verdiği mutlulukla, sırt ağrılarının müthiş derecede azalmış haliyle blogumuzu tıkladım. uzun süredir ortalarda görünmeyen stajyer av. bonsai midilli'nin postuna, bizi azarlamasına bile güldüm(çok belli ki oyunu becerememiş). çünkü başkanınız yataş firması sayesinde uzun bir aradan sonra uyumuştu.hatta bugünkü postum yeni yatağımla ilgili olacaktı.
neyse daha sonra izleyicimiz olmayan ethem arkadaşımızla taksim wall street'e gitmek üzere beşiktaşta buluştuk, inönüden taksime yürüdük. yürürken sabahki olayların izleri duruyordu. yerden bir tane sis bombasına ait şarapnel parçası aldım. etheme gösterdim. ethemdeki değişimle onun biber gazı olduğunu anladık ahaha nedense bende etkisini wall streette gösterdi. sonra eve geldik. yine blogumuzu açtık bi de ne göreyim. 2 tane berbat anket! huzurum daha da kaçtı. heleki kadim dostum çölde gezenin ortalığı karıştıracak, yönetimdeki dengeleri altüst edecek gensorusu yokmu? sonuçlara baktım daha da vahim. sırt ağrılarım nüksetti.bana 2 oy, diğer arkadaşlarıma 1 oy(neyseki o beğenmediğiniz bouncing balls sayesinde 3aynı rengi bi araya getirerek anketi dengeledim)...

şimdi arkadaşları eleştiriye açığız ancak eleştiri sadece olumsuz olmaz. eleştirilerinizi dinlemek bizzat yönetim olarak sizlerle görüşüyoruz.
çölde gezenin yönetimi ele geçirecek anketine cevabım:
tesisatçımız düşük sıcaklıkta ergiyen yatak malzemesi üretmeye çalışıyor- bumu başarısız ulan!!!
badanacımız okadar iyi bir iş çıkardıki 3 aydır bir şikayet almıyoruz- bumu başarısız ulan!!!
hergeçen gün tıklanma sayısının arttığı, elit bir ortamın oluştuğu bir platformun halkla ilişkilercisini anket malzemesi yapmak? yazık yazık yazık!
yazarlarla biraraya gelmek, dertlerini dinlemek, onlarla börekçide buluşmak, boğazda kahve içmek beşikteki elin gizemini azaltır evet, buda mı suç ulan!!!

selim makinaya yapılan suçlamalara cevap vermeyeceğim. power lafını görünce aklına money gelen insanlara iman diyorum okadar.
lütfen anketlarde oyunuzu kullanın, düşünerek kullanın. sonuçları mutlaka değerlendireceğiz ve alacağımız kararları sizlerle paylaşacağız. teşekkürler

trapano
herkes yazıyor tur. san. tic. ltd şti.

10 yorum:

Suda Balık

iyi güzel yazmışsın da... Avukat hanım kızımız "level 6" diyor.

-2

@ suda balık
levelı mevılı bırak da adam power demiş money demiş "iman"la golü çakmış.

çölde gezen

@trapano
öncelikle stajyer vurgulu av. bonsai midilli muhakkak ki gereken cevabı kendi adına verecektir. ancak vurguyu sorgulamaktan kendimi alamamamın dışında suda balığın hatırlatmasının da altını çiziyorum.

sevgili beşikteki el seninle olan kadim dostluğum hakkında aklımda en ufak bir şüphe dahi yoktur. ancak bu yönetime olan eleştirilerimde seni hariç tutmamı gerektirmemektedir. bu anketi neden yönetim adına bir güven oylaması veya yazarların genellikle (ben hariç) konuşmadan, eleştirmeden yazdıkları ortamda yönetime bakış açılarını görmek için bir fırsat olarak farzetmediğini sorarım. suda balığın basit düşüncelerle düzenlediği anlık tepki anketini ise saçma, araştırma ve fikre dayalı bulmasam da saygı duyuyorum.

yönetimi ele geçirmek gibi bir niyetim olmadığını belirterek sorularına geçiyorum;
yöneticilerin özel hayatlarındaki başarı ve başarısızlıkları beni zerre ilgilendirmemektedir bu eleştirileri yaparken. dostum olarak gurur duyarım, mutlu olurum o ayrı. beni burda ilgilendiren yöneticilik performanslarıdır. blog dizaynının nasıl oluşturulduğunu bu şekilde anlatırsan yönetimde yer alan bir başka arkadaşı ve açıkçası beni gücendirirsin bu da ayrı bir durum.

ve evet powered by selim makinayı yanlış algılayan bir insan olarak imana geliyorum ama yine de soruyorum powered ne?

bu uzun yorumu sıkılmadan okuyan herkese selam söylüyorum ve eleştirilmeyi çekemeyen insanlara ve sansürcü zihniyete olan tepkimi yineliyorum.

çölge gezen
yazar

Suda Balık

Ben açıkcası bu anketin nedenini en baştan beri anlamadım. İlk tepkim de buydu zaten. "Yönetici - yazar" ayrımı gündelik hayatta 21321 çeşidini yaptığım geyiklerin sadece bir tanesi idi.. Eğlenceli bir geyikti. Bu ankete baktığımda ise eğlenceli bir taraf bulamadım ben. Anketimle oynamaya çalıştım ama oynamamış kimse gördüğüm kadarıyla. Sağlık olsun.

"Şunu şu yapmış, bunu bu yapmış" şeklinde eleştiriler yersiz. Kim yaptıysa yapmış. Herhangi bir kimseden bir şey yapması dahi beklenmemeli bana göre. Çalışan bir yapı var ve hizmetini kusursuz şekilde yerine getiriyor. Düşününce yönetilmeye dahi gerek yok. Tasarım ve küçük kurallarımız ile ilgili kişisel hatalar dışında yöneticilik ayrıcalıklarını kullanabileceğiniz bir yer de yok.

Herkese yöneticilik ayrıcalıkları vererek bu daha hızlı ilerleyebileceğimizi düşündüm an itibarı ile.. Çünkü bu konuda, geyik dahi olsa, bir cümle daha kurarsam patlıycam galiba. Yorumları okuyup patlayanlar olmuştur; olacaktır. Kaybı minumumda tutalım.

Madem imkan verilmiş... Kullanalım derim ben. 28 elin sesi olsun.

Suda Balık

Herkes önerimi 5 post ve yukarısı şeklinde değiştiriyorum. 5 post yazan bizdendir artık.

trapano

@suda balık
saçmalama! çok başlılıkla olmaz. gerekirse kuruluşumuzun 6.ayında bir seçim yaparız. yönetime aday olmak isteyenlerle adil bir yarışa gireriz. olur biter. sonuçta kaybetsek bile ilk yönetim olarak unutulmayız. efsane başkan olmayı çok isterim açıkcası.

@kadim dostum
anketler düzenlemeni, eleştirilerde bulunmanı, sudaki balığı ezmeni herzaman takdirle karşıladım. yalnız bugunkü ankette yukarıda söylediğin şeyleri bulmam imkansız.ankette şıklardan biri yönetici ihtiyacı varmı? olsaydı ya da ne yapılabilir türünden bişiler olsa tamam da...

sitenin dizaynının oluşturulmasına gelince. peyotede oturduğumuz günlerden birinde sözü -2 aldı ve dediki:

kenarları siyah, beyaz zemin üzerinde siyah yazılar...logo lacivert zemin bir it, 2hatun, 1 lavuk herkes yazıyor...

etkilendik dogrusu ve sonra badanacı tesisatçıya siparişi verdi.

kalın yazılan stajyere gelince bouncing balls'a sinirlendim. takılmanıza gerek yok.

Suda Balık

@trapano
O zaman isteyen herkese verelim yöneticiliği... İstemeyen takılsın yine. Seçim falan fazla ciddi işler.

trapano

@suda balık
saçmalama

Suda Balık

@trapano
Yok benim defterim çoktan dürülmüş. Halk beni bu koltukta istemiyor. Sonuçlar açık.
Ya onlarda bu koltuğa oturacak ya da ben kalkacağım.

çölde gezen

bu bouncing balls oyununda işin sırrı başkan veya yönetimden biri olmakmış. daha 6. level i görememişken başkan sıfatıyla ilk oynayışımda 7. level e geldim. ancak jpeg yapacak zamanım yoktu. bu tür ayrımcı oyunlara blogda yer yok. en yakın zamanda daha demokrat bir oyun sizlerle olacak.

Herkes Yazıyor  © 2009