18 Ekim 2009

müzik ve trapano


antakyagazetesi.com da bir haberi okuyunca bilinmeyen bir yönümü daha sizlerle paylaşmak istedim. ergen yıllarımda müzikle çok ilgili bir insandım. ve bu ilgimi gitar dersleri alarak uygulamaya geçirmiştim. gitar hocamız ve ailem yetenegime inanmasalar da ben ve müzik grubum( burak ve erdinç) kendimize güveniyorduk. Ancak birkaç dersten sonra annemle hoca arasında bir telefon konuşması oldu:

-alo ben sezgin suna, sezerler artık gelmesin

-alo neden hocam

-hiç ciddiye almıyorlar üstelik yeteneksizler

-ahahaha biz de farkettik.

-ahahah değil mi

-hocam sezer bağlamaya mı başlasam diyor

-ahahha yok yok

-ahaha teşekkürler hocam...

ve bu sözler üzerine müzik hayatımız sona erdi. yaklaşık 10 senedir müziğe küsüm.ben yapamadım ancak siz yapabilirsiniz, aksadığınızda büyük düşünür, büyük bağlama ustası aşık damatın " istemek ve yapabilmek her yaşta mümkündür" sözünü aklınıza getirin yeter...

(hocamıza tebrikler, saygılar)
Türkiye Yazarlar Sendikası Antakya ve Eskişehir şubelerinin kardeş kentler projesi kapsamında geçtiğimiz hafta sonu Eskişehir'e giden kültür sanat elçileri unutulmaz bir kardeşlik bağı ördü. Her iki kentin kardeşlik köprülerinde şiir, öykü ve müzik başrolü oynadı.
Antakya'nın saygın de-ğeri Sezgin Suna ve kardeşleri de Eskişehir'lilere unutul-maz bir müzik şöleni sundu. Sezgin Suna ve kardeşleri Eskişehir Taşbaşı Kültür merkezinde ayakta alkışlandı.

2 yorum:

Suda Balık

Aşırı meşgul olduğumdan gidemedim bu muhteşem konsere... Çok üzülüyorum. Kim bilir ne zaman olur bir ikincisi...hatta olur mu?

Antakya'yı ziyaret etmek için bir nedenim daha oluştu diyebilirim haddizatında..

AS

Aşık damat bizim damat sanırım:)
kendisini çok takdir ediyoruz zaten ailecek :)

Herkes Yazıyor  © 2009