7 Ekim 2009

TEK BAŞINA İKTİDAR


Halk iradesi kendini gösterdi ve çok değerli blog ahalisi beni tek başıma iktidara taşıdı. Başta çok değerli dostum trapano'ya ve eski yöneticilere bloğu eksikleri olmasına rağmen bu derece kaliteli bir hale getirdikleri ve görevi bana teslim ettikleri için çok teşekkürler.

Kendilerine görevi bırakmamalarını pekçok defa söylememe rağmen görevi bırakmayı tercih etmelerinin ardından bloğun sahipsiz olmadığını göstererek başkanlık görevini üstlendim. Gecenin şu geç saatlerinde balkonumdan yaşam kompleksimin önünde biriken kalabalığın müthiş sevinç gösterilerinin sakinleşmesinin ardından da bloğa başkan olarak ilk postumu giriyorum.

Evet sevgili blog ahalisi, artık yeni bir sayfa açılıyor bloğumuzda. İlk icraat olarak da blogda bu değişime sebep olan ve bazı eski yönetici arkadaşlarımızı rencide eden anketi kaldırdım.

Ve sevgili yazarlar flash bir gelişme olarak da eski bir yazarımız olan ve eski yönetimle arasına giren soğukluklar sebebiyle izleyicilikten bile vazgeçen şerbetçi yazar olarak tekrar bloğumuza geri döndü.

Herkese hayırlı olsun diyorum. Hepinizi öpüyorum. Yeniden hoşgeldiniz.

6 yorum:

trapano

hayırlı olsun başkanım... yeni yönetim anlayışınla,icraatlarınla blogu bir üst seviyeye çıkaracagına gönülden inanıyorum.
selim makina konusunda üzgünüm. yetkilileri bi türlü ikna edemedim.
henüz bir post girmediği için -bence- yazar adayı olan şerbetçiye de hoşgeldin diyorum.

çölde gezen

@trapano
sevgili dostum iyi niyetlerin çok teşekkürler. selim makina konusunda halen daha senin sayende umutlarımız devam ediyor, görüşmeler sürüyor. ancak tek seçeneğimiz değiller elbetteki. önemli olan unsur bloğumuzdur. şerbetçiye güveniyorum. muhakkak ki güzel yazıları ile bloğumuzu süsleyecektir.

Suda Balık

Ben çok dedim "iktidar tek başına olmaz...çabuk yıpratır seni. Bonsai Midilli'ye de ver biraz" diye ama gencin diktatörlük ruhu kabardı birden.
Demokrasi zırvalarına kanılmasın diye söylüyorum. Blogun bundan sonraki yönetim şekli. En iyi ihtimalle "ılımlı monarşi"dir.
Hatta şunları yazarken kellemin gitmesinden korkmuyor değilim.

bonsai midilli

çölde gezenle ılımlı monarşi olacak blog, zaten tiranlıktan çıkma idi. bloga post girmeyenlerin başı kesile, uzun süre post girmeyenlerin hayatları süründürüle, korkudan titretile, rahatsız edile, çok girenlerin elleri kesile..
eski yönetim tiranlıktan vazgeçerken dahi tek başına karar vererek çölde gezen, fikri alınmaksızın tek güç ilan edilmiştir. dikkat edilmelidir ki, verilen her güç, verildiği gibi geri alınma tehlikesini de beraberinde taşır..
ve bonsai midilli yönetimde yer almayı kabul etmeyecek kadar stajyerdir.

trapano

@bonsai midilli
vurgu için kusura bakma. şimdi diyeceksin insan noldum değil nolcam demeli? evet nerden bileyim çölde gezenin inanılmaz yükselişini, bizim yönetim olarak devrilmemizi, bilsem yaparmıydım o vurguyu.
@çölde gezen
başkanım saygılar

Suda Balık

@STAJYER

Güce yaklaştıkça sesi yükselen insanlara hayranım. Daha düne kadar yönetimdeki insanları öven, onlardan "ışıl ışıl çocuklar" şeklinde bahseden bir kişi... Tiran eleştirisi üzerinden tiranlık yapmaya gelmiş. Stajyer avukatların toplumca bilinen manipulasyon tutkusu uğruna yönetimi nasıl da harcayıvermiş.

Kendisine açıkca soruyorum:
1) "Herkes Yazıyor" adlı blogta "yazmayan" insanların görev tanımını bana açıklayabilir mi?

2) Kangren olmuş bu kolu kesen Trapano ve yönetiminin bu hareketi bir tiranlık tanımı mıdır? Yoksa cerahatı bütüne yayılmadan önlemeye çalışan; gözyaşları ile olsa da doğru olduğunu bildiğinden vazgeçmeyen bir vizyonerin, bir liderin tanımı mıdır?

Cevab bekliyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009