9 Ekim 2009

Herkes My Ass..

"Bu yazı geyikten tamamen uzaktır."

21 yazarlı efsane günlerden 13 (yakında 12) yazarlı günlere doğru ilerliyoruz. İlk olarak 8 yazar blogun 3. ayında kurban edilmiş. 6. ayında da ciddi bir ültimatom geldi yönetimden. Her ne kadar ilk 8 yazar için girilen "yoklama" postunu ben girmiş olsam da bu winston kızı görevimin bir uzantısı idi. Yoksa bu durumu anlayamıyorum gerçekten.

Blogumuzun ileri gelenleri bence çok kısa vadede düşünüyor. "Yıllarca sürecek" diye ortaya koyduğumuz bu projede daha bir yılı doldurmadan yazarlarının yarısını kendisinden uzaklaştıran bir oluşumdan bahsediyoruz. Bu kişiler kendi adıma "herkes" tanımının içinde... Kişisel bir fikri büyütmeye çalışmak biraz sıkıntılı... Benden başka bu bloga adam arayan...bu blogun tanıtımını yapan pek yok gibi. Sonucunda blog benim "herkesim" ile doluyor. Bu "herkes" diğer yazarlar tarafından sahiplenmediği veya onlarda "herkesi"ni getirmediği sürece "herkes yazıyor" mantığına ulaşmamız imkansız.
Ben okunma taraftarı bile değilim... Şifreleyelim blogu...çevirelim kişisel muhabbetimizi dedim zaten hep.

Kimse kusura bakmasın...Blogta "herkesi" olan yegane kişiyim. Kimsenin uğraştığı yok çünkü. 100 yazar sınırı olan bir yapıda bu herkesin bu kadar kolay "harcanabilir" gözükmesi hoşuma gitmiyor. Tersten baksak...hiç veya pek yazmadığım... ama okuduğum bir blogta (ki yazarlık bu bağı sağlıyor) bana bir ultimatom verilse "yaz!!!" diye "yerim sizin blogunuzu" der yazmam. Dil dökerek ikna et (kendi adıma) sonra ilk fırsatta harca. Komik gözüküyor.

Ben bundan sonra kimse bu blogtan atılsın istemiyorum. Atılanları geri bile çağırmak istiyorum ama insanlar daha sakin olmalı.

Hepinizi öpüyorum.

6 yorum:

Zaphod

Ben blogda daha fazla blog konuşulmasını bile istemiyorum ama yazılar ne yazık ki hep o yönde. Söylemeyeyim, toparlanır dedim ama daha da yoğunlaştı. Blogda blog hakkında son yorumum olur diye düşünüyorum bu da.
Suda Balık'a katılıyorum. Fazla acelecisiniz. Önceden de söylemiştim. Hatırlatmakta fayda var diye düşündüm.

trapano

herkesburada.blogspot.com

Suda Balık

@trapano

Ne bu şimdi?

trapano

bu: senin anlattıgın istediğin şey. herkes burda dursun. ama biz böyle istemedik başta.

sonra zorla getirilen adamların kolayca bırakılması onların işine gelmiştir. hiçbirinin mağdur, üzgün olduğunu sanmıyorum. hatta rahatladılar. gelmek isteyen dönerdi zaten şerbetçi gibi. o yüzden çok takma bence...

blogtan atılacak kişileri artık çölde gezen belirleyecek.

Suda Balık

Postu silecektim...ama yorumlarınızda haklısınız.. devam edelim.
Bu arada blog tartışması yapmayalım artık hakikaten. Sürekli bir araya gelebilen bir topluluk..Bunları yazılı olarak buraya taşımasın. Okuması da yazması da sıkıntılı.

-2

başından beri beni pek sarmayan bu "geyiğin" blogun temel konusu haline gelmesi beni de çok sıktı. bırakalım bunları geçelim artık.

ayrıca, sana hayır demeye üşendiği için gelmişti bence o arkadaşlarının bir kısmı ki bir kere bile bloga baktıklarından şüphem var. o nedenle gerçekleştirdiğimiz kıyım yerindeydi diye düşünüyorum.

blogun tanıtımı yapmıyoruz, yapalım da demiyorum ancak eğer sadece belirli bir kitlenin girebileceği bir blog olursak işin iyice geyiğe sarabileceğini düşünüyorum.

hiçbir şey olmamış gibi devam etmek en iyisi.

Herkes Yazıyor  © 2009