7 Ekim 2009

you will never walk alone

efsane bir giriş yapmak istedim kendimce. kendi hatam ve basiretsizliğim sebebiyle aranızdan ayrılışım beni ciddi manada yıpratmıştı. ama bu yönetim değişikiği esnasında kadroya katılan dandik futbolcular gibi tekrar dönüşü yaşamak beni çocuklar gibi mutlu etti.

öncelikle küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden öperim. ama çölde gezen abimin daşşağını daşıyan yesin. gece gece tam da en büyük rutinim olan wow diyarından yeni çıkmışken aniden duygulandırdı beni, kol kanat gerdi.

şu andan itibaren; blogtaki beşiktaşlı sayısı bir arttı, wow oyuncusu sayısı bir arttı, suda balık gibi abuk subuk şeyler dinlemeyi seven sayısı bir arttı, yemek yemeyi seven sayısı bir arttı ona göre.

başlıkta da belirttim niyetimi. ilk postumdur. hatalarım affola. elden geleni arda koyanın eli götüne girsin şu saatten sonra.

sevgiler...

4 yorum:

çölde gezen

şerbetçi dostum hoşgeldin. geri dönüşün eminim ki bloğumuza çok büyük bir artı olacaktır. yazılarını bekliyoruz.

Suda Balık

Hoşgeldin genç...bu müthiş hızlı geri dönüş eski winston kızı olarak beni üzdü.
Hiç söylemediysem 12 kere söylemişimdir.
Hiç hatrımız yokmuş.

Zaphod

@Suda Balık
sanırım ortam tarafından çirkin winston kızına uygulanan hal ve tavırlar ortamdaki herhangi çirkin bir kıza karşı olan ilgisizlikten öteye geçip tepkiye dönüşüyor. senin de kaderin buymuş üzülme artık.

şerbetçi

@ suda balık

ben alırım senin gönlünü ciğerim. rahad ol.

Herkes Yazıyor  © 2009