5 Ekim 2009

Mümkün mü?

Sadece senin başına geldiğini sandığın ancak milyonların hergün yüzleştiği olaylardan biri midir bilemiyorum ama; masaüstü bilgisayarımı renklendiren, yukarıdaki fotoğraftakinin benzeri bir model olan 5+1 ses sistemimin sağda konumlanan hoparlörlerinden(yazınca zorluyormuş.. hoperlör?) biri, radyo sinyallerini çekebiliyor. Evet, şaka gibi.. Müzik dinlemediğim ya da oyun oynamadığım, ancak ses sisteminin açık olduğunu da böylece anlayabiliyorum.

Alttan alttan bir kadın sesi, hafif bir cızırtı duydum geçen günlerde, nedir nereden gelir diye etrafı araştırırken farkettim bu durumu. Garipliğe ek olarak, ses seviyesini ayarlamaya yarayan dalgayı oynattıkça da hoparlörden gelen ses seviyesinde de dalgalanmalar oluyor. O minicik aletin bile çanak anten-vari çalışmasını sağlayacak kadar güçlü radyo dalgalarının hangi frekanstan geldiğini de merak ettim çok... TRT FM? Alem?..


Yeni çağın modası, posta flash oyun linki koymadan geçmeyeyim. Rekor da verelim: 5037m

Oyunun ne olduğunu da açınca görürsünüz. Buradan buyrun.

16 yorum:

Suda Balık

Sesi ayarlama zımbırtısı akımı düşürüp arttırarak sesin yüksekliğini ayarlıyor. Bu da hoparlörün oluşturduğu manyetik alanı değiştirerek dalgalanmalara yol açabilir. Yeni teknoloji ile aşılmıştı bu sorun ama görülen bir durum. Telaş etmeyin.

Bunun bir kademe yukarısı kuzenimin başına gelmişti. Aşağıdaki çocuk vcd'sinde ne izlerse yukarıda televizyonda izleyebiliyordu. Bu muamma hala çözülemedi.

trapano

abi bişey soracam ikinizede siz nerden biliyorsunuz bu zımbırtıları, yetti artık ulan, yok şu frekans bu desibel nerde okudunuz

trapano

oyun süpermiş, bugun hayatıma tekrar başlamaya karar vermiştim. yeni bir yatak alacaktım, kursa kaydolacaktım hatta spora bile gidecektim. bugün rekoru kıramazdan hepsi yalan olacak

-2

@ suda balık
içim rahatladı.. yalnız değilim.

@trapano
üzgünüm ama bunu yapmalıydım.. bu oyunu sizlerle paylaşmalıydım.

Suda Balık

@trapano
Postuna yaptığım zorunlu edit gözünden kaçtı sanırım...
Sen ne hayatından bahsediyorsun?? Evde çok işin var daha..

Suda Balık

@trapano
Ya aslında bir daha düşündüm de..
Çık git bence..

http://img7.imageshack.us/img7/6848/proofhs.jpg

trapano

imageshcak nasıl yapılıyor?

Suda Balık

1)http://imageshack.us/ gir.
2)Browse'dan dosyanı bul..
3)"start upload"
4)Direct linki yapıştır bloga.

Suda Balık

tabii önceden "print screen" yaparak bir jpeg dosyası kaydetmiş olman gerek.. sanıyorum kırdın ama bir de rekor kırmış olmak bunların içerisinde en önemli kriter.

-2

biri rekoru kırdıysa oyuna geri dönebilirim. bir amacım yoktu oynamak için.

Suda Balık

Hadi yatın artık...Geç oldu.

http://img3.imageshack.us/img3/2766/proof2vp.jpg

Suda Balık

Imageshack'e üşendim 7520 yaptım...ve bıraktım oyunu.

Suda Balık

http://img25.imageshack.us/img25/6300/fdarj.jpg

Ya bu oyunun bir sonu yok mu?

-2

@ suda balık
bırakamıyosun di mi? bu şekilde tadını çıkarmak hoşuna gitti..

-2

in yer face!

http://img18.imageshack.us/img18/197/finalyn.jpg

Suda Balık

zor oldu ama oldu..

http://img63.imageshack.us/img63/8926/kos.jpg

Herkes Yazıyor  © 2009