9 Ekim 2009

EFSANE BAŞKAN İLE ÇOK ÖZEL

RÖPORTAJI YAPAN: İZLEYİCİ S.
FOTOGRAFLAR: ARŞİV

öncelikle şunu söyleyim, e.başkan çok rahatlamış, hafif göbek yapmış, kendini balıkçılığa vermiş... kendisi bizi kırmadı ulustaki malikanesinde bizi ağırladı bütün sorularımıza içtenlikle cevap verdi, kahve ikram etti...neyse çok uzatmadan röportaja geçelim:

yıllarca güleryüzlü temiz şişlide komşuluk yaptık

S:başkanım öncelikle bizi kabul ettiğiniz için tekrar teşekkür ederiz. ani bir kararla yönetim olarak istifa ettiniz, sebebi neydi?

T:sebebini daha önce belirttik, aslında herşey yolunda görünüyordu, enazından biz öyle sanıyorduk. ancak o anket bazı şeylere daha dikkatli bakmamızı sağladı.

S:yani yeni başkan sizi yönetimden aldı diyebilirmiyiz?

T: hayır.

S: ama anket yüzünden olduğunu söylediniz?

T: bakın ne yapmak istediğinizi anlıyorum. şunu söyleyim çölde gezen benim kadim dostum. yıllarca güleryüzlü temiz şişlide komşuluk yaptık. sanırım ne demek istediğimi anladınız.

başkan ç.g.'nin aldığı kararları şuana kadar yerinde buluyorum

S:peki başkanım eski yönetimle ilgili konuşalım. yönetimde fikir ayrılıkları olduğu söylendi...hatta yeni başkanın aldığı kararları sizin de kendi yönetiminize sunduğunuz ancak yönetimden onay çıkmadığı yönünde söylentiler var?

T:her yönetimde fikir ayrılıkları olur, bunu biz de yaşadık. başkan ç.g.'nin aldığı kararları şuana kadar yerinde buluyorum.

S:yeni yönetim anlayışını nasıl buluyorsunuz? tek başına iktidar için yorumunuz nedir?

T: tek başına iktidar doğru kullanıldığında çok faydalıdır, blog için alınacak kararların hemen uygulaması açısından mükemmeldir. ancak ben yönetimde resmi olarak yer almasalar da bonsai midilli ve şerbetçinin çölde gezene danışmanlık yaptıklarını sanıyorum. aldığım duyumlar bu yönde. özellikle stajyer bonsai midilli müthiş bir manipülatör. başkana büyük destek veriyor.

birşey mi ima ediyorsun?

S:başkanım peki yönetimdeyken en mutlu ve mutsuz olduğunuz olaylar hangileriydi?

T:mutlu olduğumuz çok anlar oldu. birçok zorluk yaşadık ve hepsinin üstesinden başarıyla geldik. bunlar mutluluk verici. en mutsuz olduğum olay ise sudaki balığa yapılan çirkin saldırı.

S:peki başkanım neler yapıyorsunuz buaralar?

T:birşey mi ima ediyorsun? boştasınız mı diyorsun bana?(gülmüyor).

S: lütfen alınmayın başkanım...

T: eski mesai arkadaşım sudaki balıkla balığa çıkmayı düşünüyoruz.

S:teşekkürler

T: ben teşekkür ederim.

3 yorum:

Suda Balık

Bu müthiş ropörtaj için Sezin'e çok teşekkür ederim. Diyalog ile kendini çok daha iyi anlatabilen Trapano'nun arayıp da bulamadığı bir fırsat olmuş.

Bir sözüm de Trapano'ya:
Herkesyazıyor'un %49'unu halka açalım da uzun bir tatile çıkalım. Başka türlü olmayacak. Bunaldım.

çölde gezen

ropörtajın daha başlarında gözlerimden yaşlar süzüldü. güler yüzlü temiz şişli'de yanyana villalarda geçirdiğimiz o komşuluk yıllarını hiçbirşeye değişmem.

tabi eski yönetimin başkanı olarak suda balığı korumanı anlıyorum ancak bazı detayları açıklamak zorunda kalabilirsin yakında.

blog ahalisine yaptığım açıklamayı bu ropörtajın bonsai midilli ve şerbetçi ile ilgili kısımlarına tekzip olarak yollayıcam.

Zaphod

tam bir aziz yıldırım ciddiyetiyle yanıtlanmış ayşe arman soruları...

Herkes Yazıyor  © 2009