6 Ekim 2009

eski başkan yazıyor


bir günde hem başkan hem de eski başkan olarak 2 post girmem gerçekten şaşırtıcı... belki de hayatın güzel yanı bu: ne zaman ne olacagı bilemiyorsun... mayıs ayının bu günlerinde kurduğumuz blogumuz olgunlaşmaya, bloglar arasında yükselmeye, üniversitelerde konuşulmaya başladı. herşeyin daha güzel olacagını düşünüyorduk. yönetim olarak gece gündüz çalıştık, eski winston kızı suda balık'ın beni gecenin 3ünde kaç defa aradıgını hatırlamıyorum. blogun kalıcı olması gereken süreçte yönetim olarak başarılı olduğumuzu düşünyoruz. inanın ki yazamıyorum şuanda ama şunu söylemeden edemeyecegim -suda balık çok uyardı söyleme diye- suda balıka yapılan haksız saldırılar bilemiyorum. bizi çok kırdı... ama bunlar önemli değil. blog sağolsun. yazarlar sağolsun.
üzüldük ancak yıkılmadık... eski yönetim olarak anlayışımız olayların herzaman pozitif yönünden bakmak oldu. bu olaya da şöyle bakıyoruz: evet biz misyonumuzu tamamladık, gençlerin zamanı, biz artık sadece yazılarımızla bu blogu devam ettirecegiz. gençleri uzaktan keyifle izleyecegiz. yeni yönetimi oluşturmak üzere başkanlık görevini çölde gezen arkadaşıma devrediyorum ve hayırlı olsun diyorum. başarılar diliyorum kendisine...

5 yorum:

Suda Balık

Ankette çıkan sonuç dehşete düşürdü beni... "Böyle ağır bir başarısızlığı kaldırmayacağımı" söyledim Trapano'ya ve "bırakacağım" dedim. O da kabinesinde böyle bir çatlağı dolduramayacağını söyleyerek yönetimi feshetti.

Trapano yeni kabine kurma görevini blogumuzun yıldız yazarı Çölde Gezen'e verdi haklı olarak. Buradan kendisine, eğer gerek duyarsa yönetimine her türlü desteği vereceğimi, tecrübe gerektiren sorunlarda yardımcı olacağımı belirtirim.

Değişiklik her zaman iyidir.
Zeka açar.

Zekalar açılmazsa üzülmeyin. Türkiye'de olduğu gibi yeniden iktidara geliriz. Bu geyikleri en baştan bir daha yaşarız.

Hayırlı olsun..ki olacaktır.

Suda Balık

9'da 8(%88) ile bu koltukta oturuyor olsaydım.
Melih Gökçek'ten ne farkım kalırdı. Sorarım.

Suda Balık

Şimdi tüm yazılı ve görsel basın Çölde Gezen'in üzerine gidecek; yazacak; çizecektir. Kendisinin yöneticilik tecrübesinin bulunmadığından bahsedecektir. Lakin bu doğru değil.

Kendisi, yıllar önce bizzat kurduğum ama yine baskılara dayanamayarak ayrıldığım "her dili ingilizce sanmak" grubunun officerlığını yıllardır başarı ile sürdürmektedir.

Bilgilerinize arz ederim.

Suda Balık

Blog sizi göreve çağırıyor dostlar.
Blog borcu namus borcu.

trapano

kadim dostum çölde gezen bloga yepyeni bi soluk getirecektir. diğer yazarların çölde gezene destek olmalarını istiyorum...

Herkes Yazıyor  © 2009