8 Ekim 2009

BLOG AHALİSİNE DUYURU

Kendi yönetimleri zamanında işini tam olarak yerine getiremediği, tarafımca daha fazla rencide olmasını istemediğim için kaldırılan anket sonuçları ile bir tokat gibi yüzüne vurulan bazı eski yöneticilerin ve hatta adını açıkça belirtmekten çekince duymadığım suda balık'ın blog içinde yaratmaya çalıştığı huzursuzluk ve sarsmaya çalıştığı tek başına iktidarımın zorunlu açıklamasıdır:

Blog yönetiminin değişmesi ve başkanlığın elime geçmesi süreci sonucunda kimi çevrelerce pekçok farklı yollarla yeni yönetim kadrosu, görev tanımları vs ile ilgili spekülasyonlar yaratılmaya çalışılmıştır. Belirtmek isterim ki; yönetim şu an sadece ve sadece benden yani çölde gezen'den oluşmaktadır. Başkanlığını gururla yürüttüğüm bu yönetim için an itibarı ile herhangi bir yönetici katılımı söz konusu olmadığı gibi hiçbir yazar hakkında yönetici olması yönünde bir
görüş de oluşmamıştır.

Yönetimimin demokratik olup olmadığı konusunda eleştiride bulunanlar ve kellesinin uçmasından korkanlar bu düşüncelerine temel oluşturan olayları açıklamalıdırlar.

Eski yönetimin ve bloğun eski başkanı, kadim dostum trapano'ya ise; gerek bana olan güveni gerekse de başkanlığım sırasında bana verdiği yardımlardan ötürü teşekkürlerimi iletmeyi bir borç bilirim.

---------- ERU ve BESBOCE ----------

Geri sayım sizler için başlamış durumdadır. Sizlere özel birer mail yollamayı gereksiz bulduğum için böyle bir girişimde bulunmadım. Bu geri sayım sona erdiğinde, ki 09.10.2009 saat 22.00'de sonra erecek, eğer sizler halen daha yeni postlarınızı bloğa göndermemişseniz gidiş biletlerinizi mail olarak sizlere göndereceğim. Yeterince iyi birer izleyici olabilirseniz belki birgün tekrar yazar bile olabilirsiniz.

Şerbetçi ve diğer yazarlarımız için böyle bir tehlike bulunmamaktadır.


çölde gezen

14 yorum:

Suda Balık

Eski yönetimi acımasızca eleştiren stajyer midilli bu postu okuduktan sonra ne düşünüyor merak ediyorum.

Bakalım aynı eleştirileri çok sevgili çölde gezen'inine de yapabilecek mi?

Suda Balık

@STAJYER Midilli

Çölde Gezen muhtıralarına başlamış. İmzasını sağ alta çekinmeden atmış. Bizim yazarları yollama tarzımız onunkinin yanında çok naif kalıyor gerçekten. Stajyer Midilli biraz hafızasını zorlamalı...

Ya da durun bir dakika... Burası bir blog ve her şey zaten yazılı. Hafıza zorlamaya gerek yok. Sadece çok ama çok dikkatli okumamız lazım. Özellikle yorumları.

http://herkesyaziyor.blogspot.com/2009/06/yoklama.html

Sayın Midilli...Güce çok yakın durduğunuz için belli ki gözünüzü almış. Çok net göremiyorsunuz gerçekleri. Çölde Gezen, Trapano tarafından "zaten yapılacak olanı" yapmak için atanmış bir plan uygulayıcısından başka bir şey değildir. Oyun belli. Oyuncular değişik sadece.

Umarım haklı olduğumu anladığınızda çok geç olmaz.

bonsai midilli

neydi ne oldu denecek birşey yok, herkes bilir ki çölde gezen istediğine ulaşır ve yapar. doğru yapar demiyorum, ve onu şu nedenle tebrik ediyorum; eskiyönetimin, bir takım yazarları kullanılıp atlılan bir mendil gibi atmaya çalıştığını çok iyi hatırlıyorum ve çölde gezenin onlara dönme şansı vermesini ılımlı monarşinin ılımlı kısmı olarak görüyorum. bana kalsa ne zararları var, dursunlar.

Suda Balık

Geçmişten hoşlanmadığı şeyler çıkınca nasıl da fısıldamaya başladı gördünüz mü dostlar???

"Neydi ne oldu denecek bir şey yok" Mükemmel bir geçiştirme cümlesi. Kitabın sonunu söylüyorum kendisine.. "yaşayarak öğreneceğim" diyor... Mazoşist kesinlikle.

Anlar sanmıştım. Bildiği yolda kendisine başarılar diliyorum. Çölde gezen'i bilenler beni de bilir...Merak etmesin kendisi.

Suda Balık

Yorumları okuduğuna bile inanmıyorum kendisini.. O yorumlardaki "Trapano - Çölde gezen" ilişkisini görememek ciddi bir motivasyon gerektiriyor çünkü. Kendisinde olduğuna inanmıyorum.

Bu bir övgü.

bonsai midilli

@sudaki alık

sen kendi kendine neler üretiyorsun, bu nasıl ulaşılmaz bir hayal gücü.. trapano ve çölde gezen ortak planlar yapmış, tüm kaleler işgal edilmiş ve hatta ve hatta kolkola girilmiş, kimin elinin kimin neresinde olduğu belli olmuyor olabilir. o değil de hedefin ben olması biraz kafa karıştırıcı, ulaşılamayan hayal gücünüzde hangi rollere sokmaya çalışıyorsunuz sayın sudaki alık.. bir stajyer olarak sadece laf değil, kanıt da görmek isterim, el ele fotograf istiyorum.

Suda Balık

@STAJYER Midilli

Fotolar her yerde...yeter ki ibret almayı bilelim.

http://img9.imageshack.us/img9/6769/tracol.jpg

trapano

çölde gezen aldığı kararlarla yaptığımız kan değişikliğinin ne kadar doğru oldugunu göstermeye başladı;gelecek için umutluyum.
ancak değinmek istediğim bir konu var: eski mesai arkadaşım suda balık huzursuzluk yaratmaz, sadece yapılması gereken muhalefeti yapmaktadır. üstelik iyi de yapmaktadır. çölde gezenle beni benzettiği fotoyu da çok begendim ayrıca.

çölde gezen

@suda balik
sus çölde bulaşma elin delisine dedim ama olmuyor. öncelikle yanlış anlaşılmalara sebep olabilecek bir kısaltma kullanmışsın upload ettiğin foto için. dikkat!

aklın yolunun bir olduğu bazı durumlar vardır. blogla bariz bir şekilde bağlantısı olmayan bazı şahısların blogdan gönderilmesi bu durumlara örnektir. çok önce yapılması gereken bu hareket bana nasip olduğu için gocunacak değilim. zamanında da görüşüm aynıydı, saol sen de hatırlatmış oldun.

bloğun zayıf halkası seçilmen sende bazı yaralar açmış belli. eleştirilmekten korkmayan bir başkanlık sergilemekteyim ve yapıcı eleştirilmekten hoşlanırım. ancak karalamaya asla izin vermem. kadim dostum trapano ile bazı ortak fikirlerimizin olması ince planların oynandığı, benim piyon olduğum anlamına gelmez. benim mat dediğim oyunun tahtası olamayacak adamlar bu tür karalama çalışmaları yapmayı kendilerine hak görmekteler.

ayrıca postta sorduğum bazı soruların cevabını halen daha alamadım. bekliyorum.

Suda Balık

Çölde Gezen'e diktatör demiştim ama bir daha düşünmeliyim sanırım. Midilli'nin klasik faşist numaralarından birini üstümde denemesi gözümü açtı. Her şey çok daha net artık. Yüzyılımızın büyük düşünürlerinden Clint Eastwood'un Changeling filmini izlemiş olanlar hatırlayacaktır. Oradaki polis memuru ile Midilli'nin bu metni bire bir eşleşiyor. Güce sahip olan kanıt göstermeksizin yargılayabilirken...Sahip olmayanın düşünceleri deli saçması oluyor.
Öyle iğrençsiniz ki hepiniz.. Bu kokuşmuş düzen. Her şeyin düzeleceğini bilsem susarım bile.

Suda Balık

Bu postu yazarken Midilli'nin ayak izlerinden Çölde Gezen'de yürümüş.

YORUMSUZ!!

çölde gezen

@suda balık
sana sorulan sorulara cevap vermeden kendince yazılar yazıyor, yorumlar yapıyorsun. önce yorumları daha dikkatli ve sakin oku.

ayrıca çölde gezen-trapano bitti şimdi de çölde gezen-bonsai midilli mi başladı? trapano'yu anladım da bonsai midilli ne alaka?

bir de; "Bu postu yazarken Midilli'nin ayak izlerinden Çölde Gezen'de yürümüş." bu ne demek?

Suda Balık

@çölde gezen

Tüm yazarlar sorularına cevap bulamadığı gibi...sayın başkan siz de bazı sorularınıza cevap bulamayabilirsiniz. Bulamamanızın nedeni benim gibi o cevapların hiç verilmeyişi değildir muhtemelen. Metaforik anlatımlara derinlemesine bakmayışınızdır.

Bonsai Midilli-Çölde Gezen-Trapano bunlar benim için sadece isim... Benim savaştığım şey bu isimlerin ortak bakış açıları.

çölde gezen

@suda balık
karşıt görüşünde savaştığını iddiaa ettiğin trapano'nun yönetiminde daha düne kadar winston kızlığı yapıp, ona methiyeler düzüp bugün bu şekilde konuşman.... yazık... ortada bir tutarsızlık var sanki.

bir de ben metafor falan anlamam kusuruma bakma. düz adamımdır. direk söylerim lafımı ve bana da öyle söylensin isterim. eğer cevap bulamadığın bir sorun varsa tekrar sor. cevap vermekten onur duyarım.

Herkes Yazıyor  © 2009