6 Ekim 2009

HİİİİİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ!


arkadaşlar, dostlar,
uzun zamandır yazmıyor olmam, blogla ilgisiz oldugum anlamına gelmiyor. başarılarınızı ve yaptıklarınızı sessizce, bir annenin çokcuklarının yaptıklarını kapı arkasından izler gibi izliyorum. Kavgalar edilip, oyun odanız biraz dağıtmışsınız. Ama madem bir iş yapıyorsunuz kavgalarınız gibi yaptıklarınız da izlenmeye, oynanmaya değer olsun. bir yabancıymışım gibi sinsice bloga girip blogdaki oyuna bakıyorum.. ama öyle böyle bakmak değil, oynadıysanız bilecekseniz; ne saçma salak bir oyundur o öyle! son kalan topun rengi gelmediği için defalarca bakakaldım oyunun bitişine, üstelik hiç bir suçum günahım yokken.. son top dediğin aynı renk gelir! saatlerimi veriyorum ben bu işe. Ama sonunda dua ediyorum aynı renk gelsin diye. olur mu bu! kaldırın, doğru dürüst birşeyler koyun şu bloga. yakışmıyor sizin gibi ne yaptığını bilen kendi hayatına kendisi yön veren ışıl ışıl çocuklara.

8 yorum:

Suda Balık

Levelini söyle ona göre muhattap olalım.

bonsai midilli

6. OLDU MU?

Suda Balık

Ya evet haklısın...
Ben hep dedim.. Dandik bu oyun diye...ama daha iyisini arayacak zaman bulamıyoruz. Bildiğin gibi aşırı meşgulüz. İlk boşlukta bakacağız.

trapano

street fighter?

@zaphod
coder olarak görevin street figterı yüklücen ama karşılıklı oynanabilecek şekilde hadi koçum hadi

Suda Balık

iki kişi karşılıklı oyun imkansız... Ciddi bir para ödemek gerek. Bloggerdan ayrı bir hosting firması gerek. Uğraşılmaz...ama bu dandik oyunun sitesinde bedava dağıtıyorlar oyunları.
incelemek lazım biraz...da zaman yok.

çölde gezen

yani doğru söze ne hacet? bonsai midilli söylenmesi gerekenlerden çok azını söylemiş. trapano ve sözde yönetim elemanları ağzımıza bir parmak bal çalıp yazarlara hizmet ettiklerini iddaa ediyorlar. winston kızı da çıkmış para lazım, zaman lazım bıdıbıdı.... powered by selim makina ne demek oluyor? madem bir iş yapıyorsunuz düzgün yapın. zamansızlığınızı yiyeyim sizin. yönetim anlayışına bak! "zamanımız yok"muş... sizin yöneticilik anlayışınızı öpüyorum.

çölde gezen

ha bir de o oyunun amacı en ileri level e sahip olmak mı yoksa en yüksek puana sahip olmak mı onu bi deyiverin hele. ben 6. levele heç çıkamadım emme 4. levelde aldığım puan o koyduğunuz jpeglerden yüksek.

Suda Balık

@çölde gezen
çok saçma bir puanlama sistemi var. Büyük parçalar düşürerek geçtiğin turda düşük puan alıyorsun. Yani sen 4.turda benim puanımı geçebilirsin. Ben fişenk gibi geçiyorum 5'e kadar. Puanım düşük kalıyor.

Herkes Yazıyor  © 2009