9 Ekim 2009

lanetlik yer ulus


zaten sevmiyordum şimdi nefret ediyorum orospu çocugu ulus. ulan herzaman üşenen ben, gördüğünüz fotograf karşısında dayanamadım. üstümü değiştirip şarap almaya gittim. tahmin edin ne oldu? nişantaşı çiftlik denilen şarküteri saat 22de kapatıyor, onun yanındaki kuruyemişçi içki satmıyor(2010da başlıcakmış). onun arkasındakinde 2tane beyaz şarap kalmış... gel de şişliyi özleme. reha yurdakul sokağı özleme... yalnızca sokakta 2tane şarküterim vardı. abide-i hürriyet caddesinde 4tane ve iddia ediyorum hepsi açık ve hepsinde onlarca çeşit şarap vardır. şişlideyken muhabbetini sevdiğim yerden içkimi alırdım, o derece şımarıktım. kahve dünyası bile saat2ye kadar açıkken nasıl kapatırsınız kardeşim. gerçi ulusun insanına da sokuyum. kahve dünyasının açık olmasının sebebi onlar...hepiniz orospu çocugunuz

14 yorum:

Zaphod

beyaz şarap çarpmış galiba genci, küfürler ağız dolusu çıkmış hep. sokuyum...

Adsız

suda balık,zaphod,-2 sizin amınıza koyim.bu çocuğu bu hale siz getirdiniz.trapano dediğin fotografı görüp üstünü değiştirmeden mangal kömürü almaya giderdi sucuk yapmak için.şarap ne ki amına koyim kırmızısının da beyazının da.

trapano

@adsız
gecenin sonunda kendi ayranımı kendim yaptım sonra sucuk yedim yani... ama şunu söyleyim:suda balık,zaphod,-2 sizin amınıza koyim.bu çocuğu bu hale siz getirdiniz. haklısın ya bok herifler. bu aralar birlikte takılalım sen beni bunlardan kurtar, bende seni pscafe ortamından hahah

Suda Balık

@adsız
Bu değişimde bizim etkimiz yok. Fotoların gazına geliyor zaten yıllardır. Ne yaptı ise kendisi yaptı.
Bebek'te mekan mekan gezen ben değilim..Şarap bile sevmem.

trapano

@suda balık
bebekteki starbucksa geçelim dendiğinde espri olarak anlayan da sen değilsin.

Suda Balık

@trapano
Starbucks sayılmaz. Mcdonald's tan farksız o.
Japon'un gazına gelme..Geçmişinle yüzleş ve başkalarını suçlamayı bırak.

trapano

geçmişim travestilerle birlikte muhteşem kremşokolalar yemekle geçti. japon tuttu kolumdan mekan mekan gezdirdi. sonra aramıza sen geldin. sulu yemekli ucuz menüler gitti, bigburger, mcking menüleri geldi. biz oralar ne bilmezdik. bizlere ayak uyduran -2 ve zaphodu çektin yanına. zaphod bize yemekhanede kaşıkları bardakları silmeyi öğreten adam seninle tonysden çıkmıyor. gece gece patlıcan musakkanın kralını bulan -2 köfte ekmekten bıktı. adam dışarıda köfte yemiyordu annesinin köftesine ihanet etmemek için.
canım sosisli çektiginde 1.5tlye yer biliyorum dediğimde, japon "dur 1ytlye yer biliyorum" diyordu.ev yapımı patatesiyle bizim köşede takıldıgım japon benimle peyoteye gelmiyor.GEÇMİŞ BU!
şimdi starbuckslar, mcdonaldslar, peyoteler yok işte şişe biralar, köfteler...ama ben en başta demiştim japona senin için: bu olmaz!

çölde gezen

@trapano
ağır olmamış mı yahu?

trapano

bütün doğruları bir anda söyleyince ağır oluyor, itiraz edemeyince seni mi çağırdı yardıma?
önce ettiği laflara baksın
-Bebek'te mekan mekan gezen ben değilim..
-Geçmişinle yüzleş ve başkalarını suçlamayı bırak.

çölde gezen

yok ben tamamen dışarıdan katıldım olaya. katıldığım gibi de ayrılıyorum konudan. beni aşar yani.

Zaphod

adam doluymuş birader...

Suda Balık

Arkadaşlar sakin olun...Trapano'yu bilmezmisiniz yazmış yine galeyana gelip.

Yazmış da yazmış maşallah... yok 1,5 liraya sosisli yermiş de...sahte japon 1'e bulmuş. Aynı bu iştahla Dükkan Kasap'ta yediği Jambon'ları anlatıyordu geçen gün peyote'de. Sahte Japon, -2 bunlar da mümkün olsa oradan çıkmayacak insanlar.

Şimdi gelmiş adam benim mecburiyetten köfteme laf ediyor. YAZIK...vallahi yazık. Eğer sana bir etkim varsa yemek dünyasında o da senin tarafından bir zıplama tahtası olarak kullanılmak olur. Sen çok ayrı yollara gittin sonrasında.

Bizim Köşe - Peyote karşılaştırmasına gelince... Bizim Köşe'ye ne zaman laf ettim...Ne zaman "orası olmaz...peyote'ye gidelim" dedim. Şişe biraya laf atman ise bildiğin iki yüzlülük.

Bağırınca haklı olunmuyor trapano. Arkadaşlar sizde gazlamayın doğruları söylüyormuşcasına...
Sakin biraz.

Adsız

muhterem trapano sen ulusa sokmayı bırak da hayallerini kurdugumuz umut bize ne kadar sokacak onu düşün.

trapano

@damat
umut ustanın sokuş olayına katılamayacagım büyük ihtimal... hsonu aile saadeti olacak evde.

Herkes Yazıyor  © 2009