12 Temmuz 2009

Tarifsiz Bir Tutku: E-mail kontrol etmek

"Az önce baktım ama bir daha bakayım" diyenler "o kıza ben mesaj attım, o da her an bana atabilir" diye sayıklayanlar. Korkunç bir hastalığın pençesindesiniz! Amacım sizleri korkutmak değil, bilinçlendirmek. Bilgisayardan çok anlayan bir arkadaşımın dediğine göre sağlıklı bir erkek e-mail'ini günde en fazla altı, sağlıklı bir bayan ise sekiz veya on kere kontrol etmeliymiş. Normali bu yani. Eğer sizlerde benim gibi bilinçsizce e-mail'inizi günde yirmi, belki otuz kere kontrol ediyorsanız birden değil ama yavaş yavaş azaltmaya çalışın. Çünkü size bahsettiğim bilgisayardan iyi anlayan arkadaşımbu konulara gerçekten hakim ve gerektiğinde bilgisayara format atıp bütün sistemi sıfırdan yükleyebiliyor. Bayaa iyi biliyor yani.

Emrah Çağlar, Uykusuz, Sayı 2009/28

Umarım muhattabını bulur...

3 yorum:

çölde gezen

söz konusu kişinin, mail kontrol etmenin yanısıra diğer hesapları da (farz-ı misal ekşi sözlük) kontrol etmeyi sınırlandırabilmesi gerekiyor gibi geliyor bana.

Suda Balık

Bana bakmıştınız sanırım...evet, hastayım. yaklaşık iki senedir bu hastalığın pençesindeyim...ve durmuyor dostlarım...durmuyor.
Sürekli ilerliyor. Artık bahsedildiği gibi bir nedene ihtiyaç duymuyorum bile. Mail nedenin kendisi haline geldi...ama mail üzerinden yaptığım şeyleri azalttığımı söyleyebilirim. Yakında bırakacağım...Bazen bakmadığım günler bile oluyor. Titreme de geçince herşey daha güzel olacak.

Bu arada silinmiş bir yorum görüyorum. Söylediğinin arkasında duramayan, kendine inanmayan bu kişi kim merak ettim? Kendisine olan saygısını da kaybetmeden çıksın "benim" desin bence.

çölde gezen

@suda balık
benim. şimdi gördüm durumu. sahip olduğum sarsıntılı ve güzensiz internet sebebi ile yorumumu yollayamadığımı sanmıştım ve tekrar yollaya bastım. internet tekrar gelince baktım aynı şekilde 2 yorumum var bende sildim. ama silindi olarak görünüyormuş, işte onu bilemedim.
bilip bilmeden insanları suçlama. kötü olur, adama tersten cevap verirler.

Herkes Yazıyor  © 2009