21 Temmuz 2009

söz verdik, yapıyoruz...


olum biz heralde şikayet edildik diye bloga spam bize de bot denildi. sitede sol üsttü "blogu işaretle"nin açıklaması bu sayfa üzerindeki uygunsuz içeriği bloggera bildirin imiş. ya tayyeapipi yandaşı ya philips karşıtları şikayet etmiş olabilir. blogu kurarken hayalini kurduğumuz toplu olarak yargılanma olayları gerçek oluyor. bir gün olacağını biliyordum ama bu kadar erken başaracagımızı tahmin etmemiştim. tebrikler bu başarı hepimizin!
1)sahtejapon
2)berthelemy
3)kömür
4)cüveyni
5)çölde gezen
6)-2
7)zaphod
8)suda balık
9)trapano
10)blogger

2 yorum:

Suda Balık

Trapano bu dava simulasyonu ile yazarların "istenmeyen durum anında" bloga olan sadakatini deniyor sanırım. İnsan üstü bir beyne sahip olduğundan niyetini bilemeyiz elbetteki. Kendisinin "Z planı" dahi vardır. Hiç boşuna kasmayın!

Yazarlara tavsiyem; dürüst olmaları ve sorulan sorulara "doğru bildikleri" şekilde cevap vermeleri. Gerisini başkan halledecektir.

Bu arada bonsai midilli(3) ve öylesine(2)'yi unutmadık elbette ki. Savunma işi göstermelikte olsa sizlere ait. Göstermelik diyorum çünkü olay kontrolümüz dahilinde. Bu tip şeylerin olacağını bekliyorduk elbette ki. Şöyle diyeyim hatta:
"En kötüsü" gelse bir yumruk atamaz bize.."perfect" alırız.

Haksız mıyım sayın trapano?

çölde gezen

ben avukat falan istemiyorum. kontrol de istemiyorum. açıkçası söz konusu durumu da hayallerini kurduğumuz başarıya yakın görmüyorum. ama kabul iyi bir başlangıç.

ayrıca bloğa sadakat sınavından geçemeyenlere de "pipi"nin selamı var, haberleri olsun.

Herkes Yazıyor  © 2009