12 Temmuz 2009

Deli!

Habervaktim adlı ultrasüper haber sitesinde, Ayşe Arman'ın tesettürle gezmesi tozması başlığına yapılmış bir yorum.. Sonlara doğru kendini kaybetmiş yazan kişi.

"Kimse insanların hidayetine engel olmamalı!

Allah'tan başkada kimse hidayet edemez.Peygamberler ve velilerde hidayet için rehberdirler.Ve kimse Allah'ın( cc)vereceği şey hakkında karar veremez.Verirse o kişi sapkın ve azgındır.Kendilerinin büyük olduğunu zanneden çok ahmak tepe taklak gittiğine şahit tarih.Bu bakımdan olaylar ve zaman;insanların mayasının ortaya çıkması için birer imtihan ve dahası ilaçtır.GÖRELİM BAKALIM!ZAMAN VE OLAYLAR NASIL GELİŞECEK DELİ!Biz kimsenin imana doğru meyline TAŞ KOYMAYIZ.ÇÜNKİ,AKILLIYIZ ELHAMDÜLİLLAH.. Bilmem anlatabildik mi??Deli!!!Ne yaptığımızı biliriz inşaAllah!!Delinin ise dini yoktur!VesSelam"

Haberin tamamı için;

1 yorum:

Suda Balık

Gaza gelmiş bir aptalı dinlemek kadar beni eğlendiren; huzura kavuşturan az şey var dünyada. Böyle fırsatlar benim de elime geçse keşke...onlar bağırsa; ben gülümseyerek uzaklara dalsam.

Genellemek ne kadar da rahatlatıyor insanı...şaşırıyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009