12 Temmuz 2009

Ayar Vermek

ROY100 akıllı olsun !
http://yogsaron.mybrute.com/fight/476439391

7 yorum:

çölde gezen

@zaphod
dostum sorun nedir? durduk yerden "ayar vermek" başlığı atıp, roy100 akıllı olsun demeler falan?
bence sen üstteki posta bak. burası bunun yeri değil ama orda sana ufak bir cevap olacak.

Zaphod

haftalardır 3 maçımdan birini senin o hulk hogan çakması roy100'ünü yenebilmek için harcadım ve en sonunda büyük galibiyete ulaştığımda (hemde eze eze) attığım savaş nağralarım yetmedi bir de burda göze sokmak istedim.

trapano

@çölde gezen zaphod
size inanamıyorum, bununlamı hırs yapıyorsunuz oyun bile değil bu, yakıştıramadım. ergenlikte arkadaşlarla biyerde otururken sağdan gelen kız benim, soldan gelen onunki falan diye takılırdık. ve güzel bi kız geçtiğinde sanki gerçekten gururla vay be ne yakaladım diye mutlu olurduk. sizinki de böyle bişey.

ayrıca bu girdikleriniz post olamaz. hele çölde gezenin son postu direkt yorum olarak girilmeliydi. ee nasıl yetişelim böyle yaparsan etiketlerde sana?

çölde gezen

@trapano
bu "ali kıran baş kesen" tavırlarını bir kenara bırakarak cevap veriyorum sana. "bunun yeri burası değil" diye belirtmeme rağmen bu sertlikte tepki vermeni garipsedim.
aslında şöyle yapalım; sen "herkes" i topla, neye nasıl hırs yapılır, post olması için yazılarda olması gereken kriterler nelerdir, yorum nasıl yapılmalıdır vs vs vs bunları bir anlat. "herkes" gelmezse de ben gelirim, meraklıyımdır.

bir de şu var, benim etiketlerde yakalanmama veya lider olma gibi bir derdim mi var sanıyorsun anlamadım. ister yakala ister yakalama. ancak yazdığım onca yazının ardından bana böyle saçma sapan laflarla gelme.

@zaphod
http://azer-bulbul.mybrute.com/fight/479950958

http://carmacoma.mybrute.com/fight/479988608

trapano

@çölde gezen
mybrute ne abi, hiçbir fonksiyonunun olmadığı bişey hatta beni şaşırtan sendin, burak değil. burak wowcu adam. görevi okları kullanarak hareket etmek ve taşın üzerine dogru yürüyerek taşları toplamak olan bi oyunu yıllarca oynayabiliiyor. sen ki pesi bırakıp become a legenda saran adam. yapma! yapma!

etiket konusuna gelince evet ben sana yetişmeye çalışıyorum. yalnız postu kaldırmana üzüldüm. geçsem bile hep berabere sayacam. tadı kaçtı

çölde gezen

@trapano
mybrute e takmış olsam şimdi orda kral olurdum. bu aralar oynamadığım hatta unuttuğum birşeydi ama zaphod benim çocuu dövünce, bir ders vereyim dedim. durum bundan ibaret. elimde become a legend var da oynamıyosam brutelerim siksin beni.

postu benim de içime sinmediği için kaldırdım, sorun yok yani. etiket işini ise dert etme. sen bana yaklaş, ben seni galip sayarım.

-2

my brute yasaklansın

Herkes Yazıyor  © 2009