1 Temmuz 2009

sıkıcı mı.

Uzun zamandan sonra bloğumuza bakıyorum (bunu açık yüreklilikle söylemekle beraber,utanıyorum da..bilgilerinize). Blog da yaza ayak uydurmuş, arka plan değişiklikleri,renk seçimleri vs..AH biz de bi yaza ayak uydurup, efendime söyleyeyim, bir denize girebilseydik, bir sayfiye yerine gidebilseydik. Bunları düşünürken, diğer taraftan yazokulu macerası bunların hepsini delip geçiyor.
Bugün MGK toplantısı oldu, her kanalda her akşam olduğu gibi konuşmacılar, açık oturumlar..hepsinde başka saçma konular (nasıl Türkiye nin ekonomisinde büyük düşüşler olmasına rağmen, açıklığın, işsizliğin bu kadar ilerlemesine rağmen tarşacak bu kadar alakasız konu bulabiliyorlar anlamıyorum.)..Bu akşam bu programlara katılan insanların, yaşamlarının nasıl olabileceğini düşündüm. Çünkü aylardır, bakıyorum da, programlara çıkıp da konuşan insanlar hep aynı. Bunların hep konuşabilmesi için de, söz konusu saçma konular dışında hiçbir şeyle ilgilenmiyor olmaları gerekiyor ki garip olan kısım da burası..Nasıl olur yahuuu? İnsanın tek değişiklik planı, bugün şu kanalda konuşmayayım da şurda konuşayım...Adam senin hiç uğraşmak için can attığın, yapmaktan hoşlandığın bir hobin yok mu..Bu şartlar altında bu sorunun cevabı çok açık, "YOK".
Ne bileyim, şu konsere gitmek, şu sergiye gitmek ya da en basiti evde oturmak..! illa ki de bunu bir eylem olması gerekmiyor tabi. Düzenli olarak, anlattıklarını dinlemeye çalıştım,dinledim de,gerçekten! Ama sonunda bir şeye ulaşamadıklarını gördüm. Ama o kadar çok inanmışlar ki bu yola baş koymuş adamlar. Yatıp kalkıp, deve boyutundaki sorunların yanındaki, pireleri düşünüyorlar, hatta tartışıyorlar. Tepkim, sadece şaşkınlık. Kendimi onlardan üstün görmüyorum, koskoca prof. olmuş, bir yere gelmiş insanlar, eminim ki benden daha fazla bilgiye de sahiptirler. Ama işin acınası kısmı da burası işte, bu insanlar boşuna prof. olup, boşuna bu bilgilerle donatılıyorlar..Sıkıntımı paylaşmak istediğimi belirtir,bu sıkıcı yazıma sizi de ortak ettiğim için özür dilerim..

2 yorum:

Suda Balık

Sıkıcılığın sıkıcılığını anlatmak eğlenceli bir şeydir..Matematiksel gerçekler.

Bir diğer matematiksel gerçek de Türkiye'nin 2009 ilk çeyreğinde %13,8 küçülmüş olmasıdır.

Diyalogları gerçekten isteyerek böyle bağlayanlar, bu şekilde gazetede yazanlar var. İnanılacak gibi değil.

Sağlıcakla kalın

berthelemy

michael jackson'ın öldüğü gün akp'yi bitirme planı gerçek mi sahte mi onu tartışıyolardı. başbuğ kağıt parçası demiş de falan filan. hey allam. bu adamlar yüzünden serdar turgutun değerini anlıyorum.

Herkes Yazıyor  © 2009